Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg trenger mer RAM til min PC. Noen som vet hvor jeg kan få tak i RDRAM PC-800 (400 MHz)? Jeg har 512MB idag og kunne godt tenkt meg å utvidet dette til 1GB

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruktmarkedet på hw.no? Det er vel ikke så mange butikker igjen som fører RDram. Det meste til salgs nå er ddr.

Skrevet

Hei

Har sjekket på komplett.no. De har 1 128MB brikke igjen :forvirret:

Skrevet

Har du sjekket Netshop? Jeg måtte dit for å finne riktig SDRAM til harva mi.

Skrevet

Hei

Takk for det...ser ut som jeg kan gi opp det prosjektet :tristbla:

Skrevet

Prøv å legge ut annonse på hw.no Kanskje noen har en brukt liggende i skuffen ;)

Gjest Maxagaze
Skrevet

Det ligger ihvertfall 3 auksjoner for rdram på qxl just nu. Bruk søket ! (Har vel ikke lov å linke direkte til en kjøp/salg side, har jeg vel.. )

Skrevet

Hei

Takk, men problemet er at det er "småbrikker". Jeg trenger 512 til for at det skal bli noe futt av det.

Gjest Maxagaze
Skrevet (endret)
Hei

Takk, men problemet er at det er "småbrikker". Jeg trenger 512 til for at det skal bli noe futt av det.

Da bytter du hovedkortet til ett som tar DDR/DDR2 brikker, it's quite enkelt !

Problemet er jo at du kanskje må hive ut prosessoren, grafikk-kortet passer ikke (du har vel AGP.. ?). Er det en Dell maskin.. ? Har det på skolen, de sliter med oppgraderinger av disse, nettopp pga dyr RDRAM minneteknologi..

Endret av Maxagaze
Skrevet

Hei

Ja, det er en 3-4 år gammel Dell PC. Jeg vet ikke hvor mye jeg skal styre med å kjøpe ny prosessor, hovedkort etc. Jeg får piske maskinen inntil den ikke orker mer så får jeg kjøpe en ny en.

Gjest Maxagaze
Skrevet
Hei

Ja, det er en 3-4 år gammel Dell PC. Jeg vet ikke hvor mye jeg skal styre med å kjøpe ny prosessor, hovedkort etc. Jeg får piske maskinen inntil den ikke orker mer så får jeg kjøpe en ny en.

Glem det ! Dell presterer å lage kassene sine slik at ett standard hovedkort ikke passer inn.. Finfin markedstilpasning, men ille for nevenyttige kunder..

Enig: Kjøp en ny pc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...