Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt Dr. Hauschka i lang tid, og er for så vidt fornøyd. Men nå på vinteren er leppene mine veldig tørre og flassete. Noen som har tips til en bedre leppepomade på vinteren?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg bruker rosebudsalve, og har fine lepper hele året. Kan være det bare er flaks dog ;)

Skrevet

Jeg tyr til den blåe boksen til blistex. Sliter selv med utrolig tørre lepper.

Skrevet

hei!

jeg anbefaler savex. Den er i en hvit krukke med blå lokk. veldig god, og hjelper mot mine sprukne vinterlepper iallfall! :)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Weleda Everon. :)

Skrevet

Jeg er også fornøyd med Weleda Everon, liker den bedre en Dr.Houscha. Jeg passer i tillegg på å peele leppene ofte, og bruker savex hvis de er riktig ille.

Peeling hjelper virkelig!

Skrevet

Takk for tips. Blistex og Savex funker ikke. Blir bare tørrere av de.

Gjest Deception
Skrevet

Weleda Everon til normalt, og Clarins i krise.

Skrevet
For meg funker PL3 bra, fåes på vita.

Dette er det eneste produktet som hjelper på meg også. Ingen over, ingen ved siden........ :klappe:

Skrevet

Jeg liker best evitamin-lepepomaden til Body Shop

Skrevet

Jeg også, den er fantastisk :)

Skrevet

for tiden bruker jeg en fra clinique og synes den er veldig god. perfekt til mine lepper nå i "kulda"

Skrevet

Mine favoritter er Weleda Everon og L'Aura Montana. (Begge fåes kjøpt på helsekostforretninger).

Skrevet

Denne bruker jeg fast også.

Skrevet

Jeg har i alle år hatt problemer med tørre lepper, og har sikkert prøvd det meste. Men ENDELIG har jeg funnet den jeg liker best, som ikke gjør meg bare tørrere, nemlig en fra FOREVER LIVING...(aloe lips)

Det eneste negative er jo at du ikke får kjøpt de på noe butikk.(uavhenging forhandler)

Men ser at det står en nett adr på den...

www.foreverliving.se

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...