Gå til innhold

Bryllupsreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære hadde etter mye leting funnet en reise vi hadde veldig lyst på. Det var to uker i Tyrkia - den første uken var på seilbåt med helpensjon og andre uken var på et hotell på land. Min kjære ringte i dag for å bestille reise til 6. juli (dagen etter bryllupet vårt), men fikk til beskjed at de ikke flyr til Tyrkia den dagen - det hadde vært en trykkfeil i katalogen...... skikkelig irriterende. Første avgang vi kunne ta, var 12. juli. Har ikke lyst til å vente en uke etter bryllupet med å reise.....

Så, mine kjære medsøstre, har dere noen forslag til gode bryllupsreiser som ikke koster en formue? Gjerne en med seilig inkludert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo litt ann på hva du mener med en formue, men om dere kunne tenke dere østen reiser, så sjekk denne siden: www.cctravel.dk

Det er et dansk reisebyrå, og prisene der er det halve av hva du må ut med hos norske byråer. I tilegg kommer jo reisen til danmark da, men vi reiste med disse i fjor (og kan derfor anbefale de på det sterkeste), og betalte da 1000,- tur retur danmark for to personer, så da ble det jo ikke det store tilegget.

Skrevet

ååå....... så jo bare fantastisk ut!! Skal skjekke det opp nærmere. De reiser hvis fra Norge også nå :)

Skrevet

Tro meg det er fantastisk og, absolutt å anbefale :wink:

Skrevet

Vi var på en kombinasjonsreise, først i Thailand, på øyen Koh Samet.

Det er en utrolig fin liten øy, med en laaaang, finkornet strand som er perfekt til å bare slappe av på :briller:

Og hvis man leier moped kan man kjøre fritt rundt og oppdage øyen på egen hand, og finne "egne" små steder :D

Så dro vi til Fillipinene, hvor vi var på Coco Beach. Det er et helt fantastisk sted, hvor man føler det som om man bor i jungelen! Alt er laget i bambus, og om morgenen våkner man til en nydelig soloppgang! Her har man mulighet for dykking, delifinturer, eller bare leie en båt for å dra litt rundt, eller slappe av i bassenget! Alt i alt, perfekt :D

Vi skal og på bryllupsreise med de, til de samme områdene, men vi skal en tur med Coco Explorer også da, og være noen dagen på en øy som heter Boracay som vi har sett mange fine bilder fra! Og jeg gleder meg masse :briller:

Det eneste negative med turen i fjor var Manilla (hovedstaden i Fillipinene) hvor vi var et døgn, der trivdes jeg best på hotellet. Var fryktelig mye fattigdom og kriminalitet, så følte meg rett og slett ikke trygg der!

Skrevet

Hva med malta?

www.gozoreiser.no

www.malta.no?

Lykke til!

Skrevet

Ja, Malta er absolutt å anbefale! Romantisk...

Ellers så kan jeg tenke meg at Italia er romantisk på samme måte...

Lillen bare elsker middelhavet!

Skrevet

Tusen takk for fine tips alle sammen!

Lereè, når reiser dere?? Vi har også veldig lyst til å reise til Coco Beach og være på Coco Explorer. De har en kombinasjonsreise med 17 dager på de to stedene. Har sett på bilder på nettet, og det ser bare helt fantastisk ut!!!!! Har skrevet mail til hun som ordner med reiser her i Norge, og venter utolmodig på svar..... :) Kanskje vi møtes der???? 8)

Gjest Afrodite
Skrevet

Hei!

Jeg vil bare si, for jeg bor på Kypros, at herfra finnes det cruise til Egypt, Libanon, Beirut, Syria, Hellas... og hvis du vil bo en uke på hotell (supert på kypros), og en uke på cruise/seiling, så har både saga solreiser og ving slike reiser. Cruisene går til eks: Kreta, Rhodos, Marmaris, Kos... forskjellige öyer rundt om i Hellas, evnt Tyrkia inkl. :sjarmor:

Kypros er en vakker öy, men meget varmt under sommeren - men Tyrkia er enda varmere! :oops:

Lykke til! :wink:

:briller:

Gjest Anonymous
Skrevet

Lereè, når var dere på Filipinene? Det er jo regntid der på sommeren (mai-september), noen som vet hvordan det er der i denne tiden? Korte skurer med sol ellers, eller fare for sammenhengende regn og tropiske stormer?? Det virker helt nydelig der, et bra alternativ til Thailand, dit reiser jo "alle" nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...