Ravenna Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Jeg må kle meg ut til temaet "ran"! Ikke så lett?
Gjest Pax Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Svarte, tettsittende klær og en lue du kan dra nedover hodet? Noe sånt som Cahterine Zeta Jones iEntrapment?
Murf Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Hva med å kle seg ut som røver? Sånn B-gjengen-skilt på brystet og maske over øynene? Eller politi? Eller pengesekk?
Murron Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 en festlig presidentmaske, herredress og falsk gun`er? men kanskje ikke så lett å få tak i maska da..
vixen Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Dritbra! ← Ja, den var bra! Hadde seriøst gått for denne!
Ravenna Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 30. januar 2007 Herregud den var bra :D Jeg tror jeg går for lusekofte og hvit pologenser! Hvilke bukser bruker han?? Det gjelder bare å få tak i en lusekofte og hvit polo da..
vixen Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 Herregud den var bra :D Jeg tror jeg går for lusekofte og hvit pologenser! Hvilke bukser bruker han?? Det gjelder bare å få tak i en lusekofte og hvit polo da.. ← Du kjenner sikkert noen du kan låne lusekofte av? Ellers kan du jo alltids høre med SE&HØR.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå