Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en brun kjole som jeg gjerne skulle ha fått brukt litt nå på vinteren også, men da er jeg nødt til å ha noe over skuldrene siden kjolen bare har stropper.

Har en svart cardigan som passer fint, men føler meg ikke helt sikker på å blande brunt og svart. Er litt nøye på det med fargekombinasjoner, men prøvde det i går og det så ikke helt ille ut. Så med svarte støvletter til kan det kanskje funke. Er redd for at dersom jeg går for en brun cardigan og brune støvletter blir antrekket liksom litt for brunt? noen andre farger som kan gå?

Ser det ok ut å blande svart og brunt? Er litt usikker på hva jeg synes om det selv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke sort og brunt sammen. Derimot er hvit, beige og gull aktigefarger veldig fint til brunt :) Brune støvletter kan du jo ha.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Og jeg synes brunt og svart passer veldig fint sammen, så jeg mener du høres ut som du har et kjempefint antrekk :tommelsmil: (men nå er ikke jeg glad i gull og bling og dilldall hell)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg bruker brunt og svart sammen. Men det kommer litt an på brunfargen og hvilke klær det er. Jeg er egentlig av den oppfatning av at alle farger kan brukes sammen, men det er nyansene det kommer an på. Noen nyanser kan være skikkelig fæle sammen, mens andre nyanser i de samme fargene, kan se kjempefint ut.

Skrevet

Jeg hater brunt og sort sammen.

Skrevet

Synes også at du kan bruke brunt og sort sammen, men det kommer selvfølgelig an på nyansen. Ville ikke brukt sort til dersom det kun er cardiganen som er sort. Ville i tilfelle hatt sorte sko eller veske...

Gjest Blondie65
Skrevet

Lyseblått til mokkabrunt eller melkesjokoladebrunt. Sort er også fint til begge disse.

Rødt?

Brunt og sort er pent sammen dersom det brukes riktig. La den ene være hovedfargen (som du har tenkt) og la den andre være tilbehør - som i jakke og støvler. Dette hørtes veldig pent ut slik du beskriver det.

Skrevet

Enig med Blondie65, dessuten synes jeg andre blåfarger enn lyseblått også er fine til brunt, f eks gråblå, tåkeblå, mørkeblå med grått i o.l.

Jeg synes også sort og brunt kan være litt vanskelig - jeg hadde tenkt å gå i det selv i jula, men fant ut at det ikke ble helt fint i den kombinasjonen jeg prøvde; mest fordi det ble litt kjedelig, i hvert fall ikke direkte stygt eller skjærende. Men med f eks brune støvletter til synes jeg det høres fint ut, jeg.

Skrevet

Turkis og naturhvitt er mine favoritter til brunt. Rosa kan også være fint, men jeg er i utgangspunktet ikke noen rosa-jente.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Ja, til brunt og sort sammen! Kommer selvsagt an på nyansen (som så mange andre har nevnt) på brunfargen.

Synes også blått, grønt, rødt eller lilla passer til brunt. Evt. gull hvis du liker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...