Gå til innhold

nytt abonnement,hva med det gamle?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja det ble 1ne call på meg. det er bestilt. men det tar to uker før dette er i gang, må vente på sim kort ol.

jeg sitter pr idag med telenor, og jeg må jo si opp dette slik at jeg får 1ne call, jeg har nemlig med meg det gamle tlfnr mitt over til 1ne call. når må jeg si opp telenor da for at det skal gå riktig for seg, og jeg ikke skal sitte uten telefon? å si opp er vel gjort pånull niks?

Videoannonse
Annonse
Gjest graceland
Skrevet

Det nye mobilselskapet ordner med at abonnementet blir oppsagt.

Skrevet
Det nye mobilselskapet ordner med at abonnementet blir oppsagt.

Det er riktig, du trenger ikke å foreta deg noe...

Skrevet

Det er riktig det de sier. Jeg har nettopp endret abonnement fra telenor til one call, og alt ble endret automatisk selv om jeg ville beholde det gamle nummeret mitt.

Skrevet

Jeg har også tenkt å skifte til One Call faktisk :)

Men jeg trenger ny mobil også...og det får jeg ikke tak i gjennom dem (det gjør man jo hos Telenor, Netcom, Chess osv.) Hva gjør jeg da? Kjøpe en mobil til full pris for så å fikse nytt abbo?

Blir så dyrt....

Skrevet
Jeg har også tenkt å skifte til One Call faktisk :)

Men jeg trenger ny mobil også...og det får jeg ikke tak i gjennom dem (det gjør man jo hos Telenor, Netcom, Chess osv.) Hva gjør jeg da? Kjøpe en mobil til full pris for så å fikse nytt abbo?

Blir så dyrt....

Det blir faktisk stort sett billigst i det lange løp å kjøpe en mobil uten binding, og så velge et billig abonnement.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...