Gjest Donna Skrevet 17. februar 2003 #1 Del Skrevet 17. februar 2003 Jeg tviler igrunnen på om dere kan hjelpe meg med dette problemet - men kanskje noen har linker hvor man kan få hjelp? Problemet er at webcamet som jeg har kjøpt driver og henger seg. Og når det først har gjort det så hjelper det ikke å lukke programmet (f.esk Eyeball chat eller paltalk) ....er det dødt så er det dødt ... Starter jeg da programmet oppigjen så er altså kamera ikke "med" ....) Og ofte så fører det at camera låser deg / skrur seg av - til at programmet henger ...og så får jeg ikke skrudd av maskinen på ordentlig vis en gang . " programmet svarer ikke" står det da ... For å få alt på beina igjen må jeg reastarte maskinen .....og når man må gjøre dette ørten ganger i timen for å få bilde på camera - så er det noe som ikke stemmer her .... :x Det er sikkert ikke heldig å drive å restarte heller ...? Og særlig ikke når jeg må trykke den av manuelt for at hele maskinen låser seg .. Blir så irritert av slikt ...!!! Det er jo ikke slik det skal være eller hva?? Håper noen kan hjelpe ... Hadde vært lettere dersom det var av og på knapp på camere - da kunne jeg jo skrudd det på når det slå seg av ...fatter og begriper ikke hvorfor det slår seg av slik :o :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 18. februar 2003 #2 Del Skrevet 18. februar 2003 avinstallèr paltalk, og eyeball........ basèr det hele på yahoo eller msn......hvorav yahoo er best. Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå