Gå til innhold

Høygravid

Snutus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi, plutselig ble jeg høygravid. Kjenner meg egentlig ganske høygravid også. Gleder meg veldig til permisjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer fra et tidligere innlegg av Veronal:

Man er høygravid når

* Når man nesten ikke rekker frem til maten på bordet.

* Når man må sitte med beina rett ut som en annen kar fordi magen må få henge ned mellom beina når man skal spise.

* Når man etter flere mislykkede forsøk sitter og lurer på hvordan man skal komme seg utav badekaret ved egen hjelp.

* Når sex blir som å løpe maraton baklengs.

* Når man mister noe på gulvet og bestemmer seg for å la det ligge der.

* Når man ser seg nødt til å be om hjelp til å få på sokkene.

* Når man må justere bilsetet et par, tre hakk bakover for i det hele tatt å komme seg ut av bilen.

* Når man antar gåsegange.

* Når sofaen blir som en blekksprut!

*Når man ikke klarer å vaske mer enn to kopper fordi oppvaskkummen er for langt unna til at ryggen klarer belastningen ved å stå fremoverbøyd.

* Når man minst en gang pr dag mottar sterkt medfølende blikk fra familie og venner.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siterer fra et tidligere innlegg av Veronal:

Man er høygravid når

* Når man nesten ikke rekker frem til maten på bordet.

* Når man må sitte med beina rett ut som en annen kar fordi magen må få henge ned mellom beina når man skal spise.

* Når man etter flere mislykkede forsøk sitter og lurer på hvordan man skal komme seg utav badekaret ved egen hjelp.

* Når sex blir som å løpe maraton baklengs.

* Når man mister noe på gulvet og bestemmer seg for å la det ligge der.

* Når man ser seg nødt til å be om hjelp til å få på sokkene.

* Når man må justere bilsetet et par, tre hakk bakover for i det hele tatt å komme seg ut av bilen.

* Når man antar gåsegange.

* Når sofaen blir som en blekksprut!

*Når man ikke klarer å vaske mer enn to kopper fordi oppvaskkummen er for langt unna til at ryggen klarer belastningen ved å stå fremoverbøyd.

* Når man minst en gang pr dag mottar sterkt medfølende blikk fra familie og venner.

:sjarmor:

morsomt,litt søtt, og...preventivt... jeg er nå ikke gravid enda, men drømmer meg bort på disse sidene her i ny og ne(og prøver så godt jeg kan og samle nyttig og unyttig info :ler::sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er jeg høygravid i morgen! Tro om alle disse "plagene" kommer over natten? Sliter litt med skoene og det ble plutselig behagelig å ligge langt bak når jeg kjører, men utover det kjenner jeg ikke igjen så mange punkter i lista. Men morsom var den definitivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte meg plutselig skikkelig høygravid i uke 36. Nå er nesten samtlige av de punktene over her et problem. Spesielt å plukke opp ting fra gulvet (jeg lar det ofte ligge, ja), komme seg inn og ut av bil (og deretter lukke bildøren når jeg endelig har fått basket meg inn) og å få på sokker og "vanskelige" sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...