Gjest Deception Skrevet 29. januar 2007 #1 Skrevet 29. januar 2007 Er det noen som har prøvd den nye mascaraen til Chanel, den med gummibørste, og som kan fortelle meg litt om hva den gjør, og om de er fornøyde?
Rosenrød Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Dette lurer jeg også på. Har hørt mye bra om den.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 29. januar 2007 #3 Skrevet 29. januar 2007 etter årevis med mascara testing er denne blitt favoritten! den kan tas pålag på lag på lag uten klatting og klumper, separer og buer perfekt! den er mye bedre enn YSL og vel så det! diorshow kan bare gå å legge seg. anbefales på det strekeste.
Gulphild Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 GURIMALLA, bedre enn gullmaskaraen fra YSL? Jeg har den Cils A Cils fra Chanel, ikke så veldig imponert.
Gjest Deception Skrevet 29. januar 2007 #5 Skrevet 29. januar 2007 Jeg feiget ut og kjøpte heller en gammel favoritt: Spectacular fra Helena. Jeg er ikke så glad i volummascaraer.
Gulphild Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Lash Queen fra Helena Rubinstein er jo oppskrytt!
Gjest Deception Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Lash Queen fra Helena Rubinstein er jo oppskrytt! ← Jepp, derfor kjøpte jeg Spectacular. Lash Queen klumpet og drysset fra dag 1.
Gulphild Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Spectakulær har ikke jeg prøvd. Men er ikke så nysgjerrig på maskaraer lenger. Har vel funnet "min" maskara. Har kjøpt en slik "base" til å ha under vippene, det gjør SUSEN!! Får store, vakre og lange vipper. Gull-maskaraen er den beste på jord.
Gjest Deception Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Gull-maskaraen er den beste på jord. ← Nope! Den er overparfymert, drysser og tørker raskt inn. Dessuten liker jeg ikke effekten den gir. Men YSL skal etter sigende komme med en gummibørste-mascara som skal hete Everlong. Muligens må den testes ut. Generelt tester jeg mindre og mindre, for jeg synes ofte at nyhetene er dårligere enn det som allerede finnes fra før. Framgang og framgang...
Amadea Skrevet 29. januar 2007 #10 Skrevet 29. januar 2007 Kjöpte den i helga og er meeeeget fornöyd! Tror det er den beste maskaraen jeg har prövd! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå