Gjest nord-trønder Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 jeg har ett problem, det er at min nåværende kjæreste (nettopp blitt sammen) rett og slett smaker fælt nedentil! hun har den samme smaken i munnen, men mye mye svakere, så å kysse er ikke noe problem. jeg elsker å gi oralsex, og de to andre jentene jeg har gjort det på har smakt godt..veit ikke om det har noe å si, men de var begge av normal (litt liten) kroppsbygning, mens hun nå er heller litt overvektig.. forresten så er jeg egentlig ikke noe forelska i henne, men jeg liker å tilbringe tid sammen med henne, og sex'en er jo også morro..men ser ikke noe langtidsforhold.
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 men ser ikke noe langtidsforhold. Og problemet er? Bytt henne ut så fort som mulig,, kan aldr i bli bra sex i av sånne ting
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Hva har det at hun ikke blir noe langtidsforhold med hvordan hun smaker?
Gjest graceland Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Fordi vi alle er forskjellige? Endret 28. januar 2007 av graceland
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Smaken kan variere alt etter kosthold, når hun er i syklusen, bruk av hormonprevensjon, sykdom, såpemerke og sikkert mange andre ting.
Scorpina Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Tråd ryddet for unødvendige kommentarer. Scorpina (mod)
Gjest Kristin_ Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Kan virke som om det kanskje er noe hun spiser hvis du merker det på ånden også. Dårlig lukt/smak nedentil kan også være bakteriell vaginose, som enkelte damer får. Kan enkelt behandles hos lege.
Daiquiry Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Vet hun om at du ikke har følelser for henne?? og at du ikke ser på dette som et potensielt forhold??
Villemarie Skrevet 30. januar 2007 #10 Skrevet 30. januar 2007 Det burde strengt tatt vært en nedre aldergrense på minst 20 på dette forumet.
Gjest TS Skrevet 31. januar 2007 #11 Skrevet 31. januar 2007 Det burde strengt tatt vært en nedre aldergrense på minst 20 på dette forumet. ← jeg blir 21 om noen uker, og hun er 19. hold fordommene deres for dere selv, takk. ellers takk for svar..
Gjest Advena Skrevet 31. januar 2007 #12 Skrevet 31. januar 2007 Som andre sier kan det være kosthold eller en eller annen sykdom. Off topic synes jeg det er tåpelig av deg å forsette forholdet om du ikke ser noe langtidsforhold..
Daiquiry Skrevet 31. januar 2007 #13 Skrevet 31. januar 2007 Som andre sier kan det være kosthold eller en eller annen sykdom. Off topic synes jeg det er tåpelig av deg å forsette forholdet om du ikke ser noe langtidsforhold.. ← Må si meg enig i denne...
Gjest Don Giovanni Skrevet 31. januar 2007 #14 Skrevet 31. januar 2007 Som andre sier kan det være kosthold eller en eller annen sykdom. Off topic synes jeg det er tåpelig av deg å forsette forholdet om du ikke ser noe langtidsforhold.. ← Helt enig. Jeg for min del har aldri hørt om noen andre menn som liker intimitet og sex før de er gifteklare. Det er vel mer en typisk og tradisjonell kvinnerolle
Hu i Svingen Skrevet 31. januar 2007 #15 Skrevet 31. januar 2007 Ifølge min svigerfar smaker det vondt av kvinner som går på pillen.
Gjest mannmedsmak Skrevet 31. januar 2007 #16 Skrevet 31. januar 2007 mange ting som kan være grunnen, men mest sannsynlig kosthold. ALDRI gå ned på henne etter hun har spist asparges(og hold deg unna det selv, hvis du vil hun skal like å suge deg). var jeg deg, ville jeg sjekket ut www.dontspitswallow.com og tatt noen av tipsene der. har gjort det selv, og fått forbløffende tilbakemeldinger. det er de samme reglene som gjelder for både menns og kvinners kjønssmak. og, ta det opp med henne. hvis hun ikke vil endre matvanene sine, så får hun finne seg i at du ikke vil gå ned på henne. eller så får du finne deg en vegetarianer. DET er forskjell, det.
Hu i Svingen Skrevet 31. januar 2007 #17 Skrevet 31. januar 2007 Server yoghurt i mengder - hvis hun har BV eller soppsaker så hjelper det.
Gjest Pax Skrevet 1. februar 2007 #18 Skrevet 1. februar 2007 Ifølge min svigerfar smaker det vondt av kvinner som går på pillen. ← Og det er hva jeg kaller litt for mye info fra svigerforeldre.
Hu i Svingen Skrevet 1. februar 2007 #19 Skrevet 1. februar 2007 Og det er hva jeg kaller litt for mye info fra svigerforeldre. ← Samme her...
Gjest Pax Skrevet 1. februar 2007 #20 Skrevet 1. februar 2007 eller så får du finne deg en vegetarianer. DET er forskjell, det. ←
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå