Gå til innhold

Jenters smak..

Gjest nord-trønder

Fremhevede innlegg

Gjest nord-trønder
Skrevet

jeg har ett problem, det er at min nåværende kjæreste (nettopp blitt sammen) rett og slett smaker fælt nedentil! hun har den samme smaken i munnen, men mye mye svakere, så å kysse er ikke noe problem.

jeg elsker å gi oralsex, og de to andre jentene jeg har gjort det på har smakt godt..veit ikke om det har noe å si, men de var begge av normal (litt liten) kroppsbygning, mens hun nå er heller litt overvektig..

forresten så er jeg egentlig ikke noe forelska i henne, men jeg liker å tilbringe tid sammen med henne, og sex'en er jo også morro..men ser ikke noe langtidsforhold.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
men ser ikke noe langtidsforhold. 

Og problemet er?

Bytt henne ut så fort som mulig,, kan aldr i bli bra sex i av sånne ting

Skrevet

Hva har det at hun ikke blir noe langtidsforhold med hvordan hun smaker?

Gjest graceland
Skrevet (endret)

Fordi vi alle er forskjellige?

Endret av graceland
Skrevet

Smaken kan variere alt etter kosthold, når hun er i syklusen, bruk av hormonprevensjon, sykdom, såpemerke og sikkert mange andre ting.

Skrevet

Tråd ryddet for unødvendige kommentarer.

Scorpina

(mod)

Gjest Kristin_
Skrevet

Kan virke som om det kanskje er noe hun spiser hvis du merker det på ånden også. Dårlig lukt/smak nedentil kan også være bakteriell vaginose, som enkelte damer får. Kan enkelt behandles hos lege.

Skrevet

Vet hun om at du ikke har følelser for henne?? og at du ikke ser på dette som et potensielt forhold??

Skrevet

Det burde strengt tatt vært en nedre aldergrense på minst 20 på dette forumet.

Skrevet
Det burde strengt tatt vært en nedre aldergrense på minst 20 på dette forumet.

jeg blir 21 om noen uker, og hun er 19. hold fordommene deres for dere selv, takk.

ellers takk for svar..

Skrevet

Som andre sier kan det være kosthold eller en eller annen sykdom.

Off topic synes jeg det er tåpelig av deg å forsette forholdet om du ikke ser noe langtidsforhold..

Skrevet

Off topic synes jeg det er tåpelig av deg å forsette forholdet om du ikke ser noe langtidsforhold..

Må si meg enig i denne...

Gjest Don Giovanni
Skrevet

Helt enig. Jeg for min del har aldri hørt om noen andre menn som liker intimitet og sex før de er gifteklare. :ironi: Det er vel mer en typisk og tradisjonell kvinnerolle :ler:

Skrevet

Ifølge min svigerfar smaker det vondt av kvinner som går på pillen.

Gjest mannmedsmak
Skrevet

mange ting som kan være grunnen, men mest sannsynlig kosthold. ALDRI gå ned på henne etter hun har spist asparges(og hold deg unna det selv, hvis du vil hun skal like å suge deg). var jeg deg, ville jeg sjekket ut www.dontspitswallow.com og tatt noen av tipsene der. har gjort det selv, og fått forbløffende tilbakemeldinger. det er de samme reglene som gjelder for både menns og kvinners kjønssmak. og, ta det opp med henne. hvis hun ikke vil endre matvanene sine, så får hun finne seg i at du ikke vil gå ned på henne. eller så får du finne deg en vegetarianer. DET er forskjell, det.

Skrevet

Server yoghurt i mengder - hvis hun har BV eller soppsaker så hjelper det. :)

Skrevet
Ifølge min svigerfar smaker det vondt av kvinner som går på pillen.

Og det er hva jeg kaller litt for mye info fra svigerforeldre. :ler::sjenert:

Skrevet
Og det er hva jeg kaller litt for mye info fra svigerforeldre.  :ler:  :sjenert:

Samme her... :forvirret:

Skrevet
eller så får du finne deg en vegetarianer. DET er forskjell, det.

:sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...