Marita89 Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Noen som har noen liknende sanger å komme med? skal ha framføring i musikk, og venninnen min har allerede bestemt seg for at den skal hun synge, så jeg må velge en annen, men vil ha noe innenfor denne typen musikk.. fortløpende jass ;P Takker for svar
Anglofil Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Mine Frank Sinatra-favoritter; My Funny Valentine I've Got a Crush On You The Tender Trap They Can't Take That Away From Me Witchcraft I've Got You Under My Skin All the Way As Time Goes By Something Stupid Killing Me Softly Nice and Easy Let's Fall in Love You're Nobody till Somebody Loves You Moon River More You and the Night and the Music When Somebody Loves You It Had to Be You Have You Met Miss Jones? I Won't Dance My Way The Lady is a Tramp They Can't Take That Away From Me Bobby Darin; Somewhere Beyond the Sea Nat King Cole; Straighten Up and Fly Right Too Young On the Street Where You Live When I Fall in Love Unforgettable Norah Jones; Come Away With Me Turn Me On Don't Know Why Katie Melua; Belfast (Penguins & Cats) Learnin' the Blues Call Off the Search Ellers anbefaler jeg sanger av f. eks Diana Krall, Nina Simone, Ella Fitzgerald, Bing Crosby, Connie Francis, Shirley Bassey, Rosemary Clooney, m.fl. Det er bare å spørre hvis du ønsker flere tips. Jeg elsker nemlig denne typen musikk. Mvh Yvonne Endret 28. januar 2007 av yvonne
Marita89 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 28. januar 2007 Tusen takk :D:D har desverre ikke tid til å høre igjennom alle.. har du mulighet for å plukke ut de f.eks 10 beste ut av de du skrev der?? som ville høres best ut på fremføring for klassen acapella?
Anglofil Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Oi, hehe, jeg kan ikke svare på om de blir bra i acapella, men jeg kan jo si mine topp 10-favoritter; Killing Me Softly My Funny Valentine I've Got a Crush On You Let's Fall in Love You and the Night and the Music It Had to Be You Learnin' the Blues Witchcraft When I Fall in Love I Won't Dance Vet ikke hvor mye hjelp det er for deg altså, men det kan jo hende det er til hjelp. Mvh Yvonne Endret 28. januar 2007 av yvonne
Marita89 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 28. januar 2007 Tusen Takk :D:D Hjelper i massevis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå