Eamane Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 For noen måndter siden hadde jeg helt svart hår, kort tid etter fant jeg ut at jeg ville bli blond igjen Gikk til frisøren, di avfarget det svarte slik at jeg ble lysebrun.. Så startet jeg en lang proses selv med bleking.. Nå er jeg ganske så lys men med litt gulskjær, og litt orange her og der.. Jeg kjøpte en blå shampo mot gulskjær, den tok litt av det gule. Så kjøpte jeg en lilla shampo, som også er mot gulskjær.. Den har tatt mest, men det virker som den ikke vil ta det orange.. Noen forslag på hvordan jeg kan få det orange vekk, slik at jeg blir mere hvit? Takker for svar:)
CheapChampagne Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Test sølvfarget shampoo. Den er sterkere enn den lilla/blå.
Sniff Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Stripe og stripe fram til du er fornøyd. En ny avfarging først er muligens en god ide. Men invidivudelt hvordan håret tar til seg farge da. Forresten...stakkars hår! :cry:. Har vært i samme situasjon selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå