Gå til innhold

konfirmasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer alltså på hvem dere ber til konfirmasjonen. Selvsagt beteforeldre, faddere og tanter og onkler - men flere? Gammeltanter/onkler? Og dere med særkullsbarn - hvem fra stefamilien? Ber dere alle til middag eller har dere kaffegjester også?

Hva med faddere som ikke har hatt kontakt med dere eller barnet på mange år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal be alle tanter og onkler med barn, besteforeldere, stebesteforeldre, stetanter og steonkler med barn, mine tanter og onkler på min fars side (andre siden har jeg ingen kontakt med) og oldemor.

Jeg synes det er viktig å be min manns familie selv om de "bare" er stefamilie. Vi har et nært forhold til dem, de kommer i hver bursdag så derfor kan vi ikke utelukke dem på en slik dag.

Vi blir ca 35-40 stk, og alle kommer til middag.

Konfirmanten skal ha to selskap, et hos far og et hos meg.

Skrevet

Ja da ser det ut til at det er samme settingen som her, men vi skal bare ha 1 selskap, så det blir en haug med folk, sikkert 50stk, umulig å holde det hjemme. Hadde håpet å kunne be alle til middag, synes liksom det er det koseligste da :sjenert:

Hadde vi hatt 2 selskaper så kunne vi hatt det hjemme.. Men jeg tror ikke det er et alternativ, men man kan jo tenke på det..

Gjest Mayamor
Skrevet

Foreldre , søsken, faddere, tanter, onkler, kusiner, fettere, besteforeldre og oldeforeldre. Inviterer hel, halv, ste og resserve (samboer av...) også. Kommer nok til å leie lokale da dette blir for stort å ha hjemme.

Skrevet

Vi var mormor og morfar, stefarmor og stefarfar, farmor og farfar, stemormor og stemorfar, oldemor, 2 onkler og 1 tante med familier, steonkel med sine barn, gudmor og mann, gudfar, helbror, halvbror og 3 stesøsken. Tror det var alle.... Kommer til 35 stk.

En tante fra farsiden ble ikke bedt pga att hun har oppført seg svært respektløst overfor meg og datter. Jeg la ned veto!

Gudfar hadde vi mistet kontakten med, men han ble bedt og kom, noe som var kjempekoselig.

Ellers hadde vi alle på både middag og kaffe. Vi fant ut at det var det greieste.

Skrevet

Vi har så knøttliten familie dessverre, så her blir det stusselige greier...........

:tristbla:

Skrevet

Takker for svar :)

Vi har bestemt oss for ikke å invitere de to fadderne vi ikke har hatt kontakt med på mange år. Eksen min er enig, så da er det jo greit :)

Skrevet
Vi har så knøttliten familie dessverre, så her blir det stusselige greier...........

:tristbla:

Vi var heller ikke mange i konfirmasjonen min. Kanskje 20 stk.? Og da hadde jeg med både en god venninne og "reserveonkler" og vennepar av foreldrene mine. Va'kke stuslig i det hele tatt! Siden vi var så få, ble det uansett ikke så dyrt, så jeg fikk plukke fritt hvordan jeg ville ha festen, med mat, kaker, hvor etc. Hadde en strålende dag. :)

Gjest Miss Guided
Skrevet (endret)

Minn mann har så liten familie så vi ber noen av hans tanter og onkler, mens min familie er større og der ber vi oldeforeldre, besteforeldre og mine søsken med barn. Og da ble vi tilsammen 22, ikke noen kjempestor familie uansett. :)

Endret av Miss Guided

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...