treningsjenta Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 sett at 1ne call er norges billigste mobilabonnement nå, og det ser jammen meg ganske så bra ut, når man tar en titt på prisene. man har 65 gratis sms i mnd, 65 gratis ringeminutter. og deretter rimelige priser, ingen månedspris heller. men du faktureres for 35 kr om fakturaen sendes i posten, og det koster inget om det skal trekkes direkte fra konto. jeg ville helst ha valgt det siste, men da jeg skal tegne abonnementet skal det visstnok oppgis diverse info om selve kortet, og jeg synes dte er litt skummelt å gi dette over på nett, samtidig som jeg synes det er litt kummelt at de skal trekke direkte fra kontoen, og det ikke er snakk om en slik e faktura på lik linje med andre operatører. hvor trygt er dette??
mowgli Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Jeg blir trukket automatisk hver måned fra One call, har aldri hatt noen problemer
mowgli Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Ved nærmere ettersyn tror ikke jeg har lagt inn kortinfo på siden deres. Men når jeg fikk første faktura opprettet jeg autotrekk på dette. Er du sikker på at det kr. 35,- for å få tilsendt faktura og ikke minimumsfaktureringen på kr. 35,- du har lest om?
treningsjenta Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2007 mulig det...skal gå inn å lese på nytt jeg. går litt fort i svingene her. men det er kanskje greit å velge faktura her inne på nettet, og senere ringe dem eller noe å endre. men, jeg har telenor mobil idag, forstår at man kan ta meg seg nr. men hva med sim kortet? man må bestille nytt? hvor lang tid tar dte før man får dett ei posten da? håper jeg blir fornøyd med dette, alltid hatt telenor, og når man først melder seg ut her må man senere betale 200 kr for å senere melde seg inn igjen om man skulle angre..
mowgli Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Du kan beholde nummeret ditt og får nytt sim-kort fra One Call i posten. Det pleier å være å god tid i forvegen før portering fra Telenor til One Call. Du kommer garantert til å bli fornøyd - merke stor forskjell på mobilregningene
Gjest Fruktfat Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 om du får faktura i posten koster dette 35,. ekstra, ja. men de trekker ikke direkte fra kontoen din, du får regningen på mail. og deretter kan du velge e-faktura.
mowgli Skrevet 30. januar 2007 #7 Skrevet 30. januar 2007 om du får faktura i posten koster dette 35,. ekstra, ja. men de trekker ikke direkte fra kontoen din, du får regningen på mail. og deretter kan du velge e-faktura. ← Kr. 39,- for papirfaktura
Cappuccino Skrevet 30. januar 2007 #8 Skrevet 30. januar 2007 Det står på sidene deres at man har tre valg, det ene er papirfaktura som koster 39,-, det andre er faktura på e-post som ikke koster noe ekstra og det tredje er trekk direkte fra kredittkort.
Gjest Fruktfat Skrevet 30. januar 2007 #9 Skrevet 30. januar 2007 Kr. 39,- for papirfaktura ← jaja, 35/39,-, det koster ihvertfall og at de kan trekke rett fra konto hadde jeg ikke fått med meg, det blir vel det samme som e-faktura eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå