Gå til innhold

Helintegrert oppvaskmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte nytt kjøkken fra Ikea i august (Lidingö) Har der en helintegrert oppvaskmaskin, som allerede etter kort tid begynte å "flasse" på toppen. Vi så tidlig tegn til dette, og har derfor alltid døren helt igjen eller veldig åpen, slik at dampen etter vask ikke skal skade platen ytterligere. Dette ser ikke ut til å hjelpe.

Noen venner av oss hadde tilsvarende problem, men de byttet ut hele oppvaskmaskinen med en "delintegrert" (eller hva det heter..) Jeg har ikke planer om å skifte ut mine helt nye hvitevarer pga dette.

Dette må vel være en reklamasjonsgrunn? Eller er det en svakhet med dette kjøkkenet, slik at en evt. ny front bare holder i noen måneder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

IKEA anbefaler delintegrert fordi det er vanskelig å renholde helintegrerte knapper. Kan det bare være noe de sier fordi dørene deres ikke holder mål? Våre helintegrerte knapper (dog fra Siemens) er ikke vanskelige å rengjøre i det hele tatt ihvertfall.

Skrevet

Vi har husquarna sin helinntegrerte og har ingen problemer.

Har sigdal kjøkkeninnredning.

Det må da gå an å klage på det, døren skal jo ikke flasse.

Skrevet

Vi har også Sigdal, og vår flasser helle ikke. Tror jeg ville klaget til IKEA og fått en ny dør, jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...