Gjest Dallandra Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Ja, jeg sniker meg altså inn i kjerringenes rekker og skal i kveld være vertinne for min første Tupperwaredemo. Og nå, mens huset gradvis blir mer og mer klar for å ta imot det etablerte samfunns haukeblikk på utkikk etter støvkorn og manglende brettekanter begynner jeg å lure på følgende: Skal jeg sette fram kaker og kaffe til gjestene kommer? Skal jeg vente med å finne fram kaker og kaffe til demoen er ferdig? Og i tilfelle det siste: Bør jeg sette fram drikke eller no'? Jeg bare spør jeg altså, for nå vet jeg plutselig ikke helt hvordan jeg skal gjøre det her.
Gjest Bodillen Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Ja, jeg sniker meg altså inn i kjerringenes rekker og skal i kveld være vertinne for min første Tupperwaredemo. Og nå, mens huset gradvis blir mer og mer klar for å ta imot det etablerte samfunns haukeblikk på utkikk etter støvkorn og manglende brettekanter begynner jeg å lure på følgende: Skal jeg sette fram kaker og kaffe til gjestene kommer? Skal jeg vente med å finne fram kaker og kaffe til demoen er ferdig? Og i tilfelle det siste: Bør jeg sette fram drikke eller no'? Jeg bare spør jeg altså, for nå vet jeg plutselig ikke helt hvordan jeg skal gjøre det her. ← Nå er det sikekrt for sent for deg uanset, men når jeg har hatt homeparty har jeg alltid servert etter demoen. Servering midt i kan virke forstyrrende, også blir det så fullt på bordet...
fil Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Ja her er det nok mange uskrevne regler som bør følges, ikke bare når det gjelder servering. Herregud som jeg avskyr disse samlingene. Sitte der og nippe til kaffen, spise småkaker og diskuterer disse uunværlige, svindyre plastikkdupedittene som man bare MÅ kjøpe for å ikke fornærme vertinnen. Så langt det er mulig prøver jeg å finne troverdige unnskyldninger for å slippe slike sammenkomster med kjerringene i nabolaget. Beklager usakligheten, måtte bare få det ut. Kan jeg skylde på pms?
Gjest Bodillen Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Beklager usakligheten, måtte bare få det ut. Kan jeg skylde på pms? ← Ja!
Gjest Leya Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Vi pleier å ha kaffe i koppene som vi drikker underveis også har vi litt servering etterpå.
Betsy Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Jeg var på mitt første TW-party i kveld... Blir nok aldri noe kjerringemne her i gården! Holdt på å bryte ut i latter da "party-damen" demonstrerte salatslyngen (til å riste vann av salaten, for de som ikke visste det) - den hadde til og med en bremseknapp på! Jeg endte opp med en hel stykk "løk-kutter"...
Murron Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 ja er mye ubrukelig men den grønnsakskrelleren er helt suveren da!
Helen Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Jeg er en av de som selger Tupperware. Når jeg holder demo synes jeg det er greit at man drikker kaffe samtidig som jeg skravler men vente med kakene til etterpå. Da blir det mindre forstyrrelser og demoen drar ikke ut i langdrag. Men de fleste venter med all severing til etterpå.
Helen Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Holdt på å bryte ut i latter da "party-damen" demonstrerte salatslyngen (til å riste vann av salaten, for de som ikke visste det) - den hadde til og med en bremseknapp på! ← Det er en stor fordel med den stoppknappen for det er mange som har fått seg en overraskelse da de har tatt av lokket før slynga har sluttet å snurre, er ikke mye gøy med salat utover hele kjøkkenet. Så det er ikke uten grunn at knappen har kommet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå