Anca Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Har nettopp startet svangerskapspermisjonen og tenkte jeg skulle forbrede noen middager, nå mens jeg har tid og bare går og venter, som jeg kan fryse ned og tine senere. Noen gode ideer på hva slags middager jeg kan lage? Kom gjerne med oppskrifer... Samme gjelder dersom dere har noen gode oppskrifter på kaker som egner seg godt til å fryse ned.....(vi får vel en del besøk etterhvert).
Kayli Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Kjøttkaker eller karbonader, gryteretter, pizzabunner, kjøttsaus til spaghetti, stek av ulike typer kjøtt.... Kaker jeg selv hadde i fryseren da jeg fikk de små: krydderkake, sjokoladekake (begge i store porsjoner/langpanne), muffins, rosinboller, skillingsboller, gjærkringle.
Mini_me Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 fiskegratenger, kjøttkaker, fiskekaker, lasagne boller, skillingsboller, iskaker....Det er jo greit med litt kaffemat når du kommer hjem med den lille og får masse besøk....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå