treningsjenta Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 tittet på dansefeber og hang meg helt opp den ene deltakeren, mener hun het marylin. lita jente med lyst kort hår, og merkelig ansikt! smilr fra øye til øye og ler helt merkelig!!! jeg blir helt besatt av å se på henne.. men vil at hun skal komme langt, for hun er jo flink til å danse, super flink var hun..men meget så merkelig altså...... ellers synes jeg han petter virket veldig årleit, samtidig som han kunne danse, og hadde virkelig sympati for sin partner i sin pardans. neiu dette programmet ble jeg betatt av gitt
Morea Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Hun var veldig spesiell, både med hensyn til latter og mimikk, men jeg synes hun er helt topp! Var mange andre der som var en smule spesielle og som jeg ble flau av (har en tendens tendens til å bli flau på andres vegne...) å se på, men den følelsen fikk jeg ikke av henne. Skikkelig positiv fargeklatt synes jeg. Han fra Sogn derimot... var nok ikke helt rett navla. Men det er bra at alle ikke er like. Selv om jeg ikke ville ha sittet på bussen fra Oslo til Sogn med han i setet ved siden av for å si det sånn. Og så han George of the Jungle... Ble nesten litt redd jeg. Men tar gjerne imot en promille av selvtilliten hans. Mange flinke dansere da synes jeg! Fikk ikke sett forrige sesong, så dette gleder jeg meg til!!
Gjest Advena Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Syntes hun laga rare pipelyder hele tia, jeg. Som slike katte-leker man klemmer på..
Sofia Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Syntes hun laga rare pipelyder hele tia, jeg. Som slike katte-leker man klemmer på.. ← Enig. Jeg synes hun var litt sånn påtatt glisete! Etter at dommerne kommenterte smilet hennes ble hun bare "værre". Jeg synes hun var litt rar, og egentlig ikke spesielt flink til å danse heller...
Gjest gjesta Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Jeg tror forresten det var Maryanne hun het (eller Maryana eller noe sånt), men jeg er helt enig, hun er veldig rar. De pipe-/kniselydene holdt på å gå meg på nervene.
Gjest gloria Skrevet 29. januar 2007 #8 Skrevet 29. januar 2007 Hun Maryanne minnet meg litt om en liten jente..hele kroppsspråket/mimikken osv..ble litt vel merkelig for meg...
Gjest Meep Skrevet 29. januar 2007 #9 Skrevet 29. januar 2007 Ble helt opphengt i henne jeg også. Satt bare og måpte når hun ble vist. Men morsomt var det. Syns ikke hun var spesielt flink til å danse, men håper hun blir med videre på grunn av underholdningsfaktoren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå