Gjest kallegutt Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Dersom dere jenter skulle være misfornøyd med partnerens penisstørrelse, ville dere om mulig, oppfordre til kirurgisk forlengelse? Dette går an, men risikoen er at den ikke ville fungere i det hele tatt etterpå. Ville en forlengelse være verd risikoen? Har lest her inne på andre tråder at menn er blitt dumpet p.g.a. for liten penis. Dette ville da kunne være et alternativ til dumping, eller?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 NNNNNEEEEEEI Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei. Glemte jeg å si: NEI! De som har blitt dumpet på grunn av for liten penis har enten møtt feil dame, eller ikke lært seg å bruke'n skikkelig - og da er det ikke størrelsen som teller. Uansett er ikke kirurgi noen løsning på noen av delene.
CheapChampagne Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 NNNNNEEEEEEI Nei, nei, nei, nei, nei, nei, nei. Glemte jeg å si: NEI! ← Signerer!
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 kunne jeg aldri gjort!! helt unødvendig!! Fysj og fei!!!!
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Må bare legge til at det er mer sannsynlig å bli dumpa fordi man har fått/planlegger å ta en penisforlengelsesoperasjon, enn det er å bli dumpa fordi man har for liten penis.
Gjest kallegutt Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Rart dere har så mye imot det, på f. eks. denne tråden er det "dumping" som er alternativet. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=152829&hl
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Nei, men om han hadde følt det som et problem hadde jeg nok både støttet opp under (og kanskje diskret oppfordret til om det var snakk om EKSTREMT liten) til teknikker som jelqing el. Jeg vet ikke om det fungerer, men det virker logisk, og i det minste svært mye mindre riskofylt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå