Amanlis Skrevet 28. januar 2007 #1 Skrevet 28. januar 2007 Jeg prøver å dele/sende mapper til en venn via Live Messenger, men han kan ikke motta. Dette har skjedd flere ganger med andre også. Begge har Live Messenger. Er det noen som vet hva som er feil?
juliannae Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Hvis du søker på det her skal du finne noen svar fordi jeg og noan andre sleit litt med det før.
Crazee Skrevet 29. januar 2007 #4 Skrevet 29. januar 2007 Og de må ha NTFS som filsystem - ikkje FAT32. Det var det som var problemet sist gong spørsmålet var oppe her.
Amanlis Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. januar 2007 Og de må ha NTFS som filsystem - ikkje FAT32. Det var det som var problemet sist gong spørsmålet var oppe her. ← Det er det som er problemet her også.
juliannae Skrevet 29. januar 2007 #6 Skrevet 29. januar 2007 Det er det som er problemet her også. ← Jeg bytta jeg, det var ikke så vanskelig har ikke oppdaget noe annerledes etter jeg byttet
enden Skrevet 29. januar 2007 #7 Skrevet 29. januar 2007 Jeg bytta jeg, det var ikke så vanskelig har ikke oppdaget noe annerledes etter jeg byttet ← Så lenge man ikke har behov for å få tilgang til filene fra et annet OS (win 9x, linux, mac, etc) så er det ingen grunn til ikke å konvertere til NTFS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå