Gå til innhold

Noen som bruker Frisurf her eller har peiling?

Gjest Lea

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å feilsøke en slik tilkobling og skjønner ingenting!!!

Oppsettet er riktig og jeg får koblet til internett nå og da. Men stort sett blir ikke verten (frisurf) funnet.

Noen ganger får jeg koblet til, men mister kontakt etter en stund.

PC-en er koblet til hver gang, men sidene vises ikke.

Noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lea!

Jeg kjenner meg godt igjen i det du skriver.... Jeg brukte en gang frisurf fra Tele2 (vet ikke om det er det du bruker, men i allefall) Når jeg hadde lagt dette inn fikk jeg store problemer på lik linje med det du beskriver, noe som er veeeeeeldig irriterende. Jeg vet også om flere som har slitt med det samme - så det eneste rådet jeg har til deg; finn deg en annen tilkobling!!! Og gjør det så fort som mulig - for det blir IKKE bedre! Jeg har selv ordnet dette for flere og i ettertid er det ingen (og heller ikke jeg) som har hatt problemer!

Selv bruker jeg start.no som tilkobling - gratis og veldig greit! Skriv deg inn der - og du mottar ingen regning fra de - du betaler kun tellerskritt tl teleoperatøren din!

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er heldigvis ikke min PC, men jeg har hintet litt om at eieren kanskje bør bytte til noe raskere og mer stabilt.

Takk for at du bekreftet uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke bruker telenor som oppkobling og det er mail det gjelder, bytt utgående mailserver til leverandøren du har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glem det..he he he.-.jeg var trøtt jeg..det står jo at du kobler opp med frisurf :)

Hvis det er en telenor dialer installert da..prøv og lage oppkoblingen manuelt (uten cd via ekstern pålogging)..husk avinstaller først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...