Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vasker ansiktet bare med vann i dusjen om morgenen, og ordentlig om kvelden med renseprodukter. Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rens, tonic og krem både morgen og kveld. Peeling et par ganger i uka, masker enten hver uke eller annenhver uke.

Skrevet

Vasker meg med en ansiktsvask i dusjen om morgenen, smører på ansiktskrem. Har jeg brukt sminke den dagen (jeg bruker uansett aldri foundation eller concealer) fjernes den om kvelden, ellers ingen spesiell hudpleie om kvelden. Bruker aldri peeling eller maske. Og jeg har forøvrig aldri hatt hudproblemer av noen form, så jeg ser ingen grunn til å overdrive hudpleie.

Skrevet

Rens og krem morgen og kveld. Peeler når jeg føler for det, sjeldnere på vinteren enn på sommeren. Når jeg får ånden over meg tar jeg dambad og ansiktsmaske.

Har en grei og fin hud, bortsett fra tørrhet og noen hormonelle kviseutbrudd på haken.

Skrevet

bruker rensemelk og ansiktstonic både morgen og kveld + krem om morgenen/dagen.

tar masker en gang i blant, veldig ujevne mellomrom og litt forskjellig type masker alt etter humør og årstid.

Skrevet
Jeg vasker ansiktet bare med vann i dusjen om morgenen, og ordentlig om kvelden med renseprodukter. Hva gjør dere?

Samme, men smører meg med krem morgen og kveld da.

Gjest Deception
Skrevet

Slik gjør jeg det også. I tillegg kommer krem både morgen og kveld.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Ansiktsvask, øyensminkefjerner, toner, serum, øyenkrem og dagkrem om morgen, samme om kvelden minus øyenkrem. Bruker peeling og eller maske en til to ganger i uka. I tillegg har jeg leppe-balsam på om nettene.

Skrevet

Jeg gjør som Ivory, men uten krem om morgenen. Bruker jojobaolje om kvelden, og huden min har rett og slett ikke behov for mer, den blir aldri tørr.

Skrevet
Rens, tonic og krem både morgen og kveld. Peeling et par ganger i uka, masker enten hver uke eller annenhver uke.

Bare at jeg tar maske hver uke (en til to ganger i uka)

Skrevet

Renser bare ansiktet om kveldene, har ikke så god tid til det om morningene. bruker renskekrem, sminkefjerner peeling 2 ganger i uka og en god hudkrem som gir masse fuktighet til min hud. bruker også maske en gang i uka om jeg husker det

Skrevet (endret)

Rens, toner, øyekrem, serum, krem pluss foundation med solfaktor på dagen. Bodylotion.

Rens, toner, øyemakeupfjerner, øyekrem, serum og krem på natta. Av og til bytter jeg ut den vanlige kremen og serumet med Critical care om natta. Pluss bodylotion. Jeg bruker mest MD og Matis for tiden, pluss La Prairie. Fuktighetsmaske og rensemaske ved behov.

Edit: Ikke makeupfjerner på morgenen! :lol:

Endret av Tanita
Skrevet

Om morgenen vasker jeg kun med vann og påfører deretter dagkrem og øyekrem.

Om kvelden bruker jeg øyensminkefjerner, rens, toner, øyekrem og nattkrem.

Bruker peeling og fuktighetsmaske ca hver 14. dag. Burde egentlig gjort det oftere, men har en tendens til å glemme det... :sjenert:

Gjest Deception
Skrevet

Det er flere som sier at de bruker øyensminkefjerner om morgenen? Sover dere med sminke, eller? :klø:

Skrevet

Nei forresten, ikke makeupfjerner på morgenen nei. Bra noen er observante! :)

Gjest Ylva Virvla
Skrevet

Vasker ansiktet med vann om morgenen og kvelden. Smører det med fuktighetskrem ved behov. -Kanskje et par ganger i uka nå om vinteren.

Skrevet

Morgningen: Vasker ansiktet i vann. Smører på ansiktskrem og sminker meg ( kun øyeskyggen og evt mascara ).

Kveld: Vasker ansiktet enten i vann eller bruker rense/våt serviett for ansikt. Er jeg veldig tørr bruker jeg krem, men som regel ikke.

Nettopp kjøpt meg peeling og skal prøve å ta dette ca 1 dag i uka. Masker 2-3 ganger i mnd.

Skrevet

Morgen: cleanser, toner, krem - av og til tinted moisturizer, solkrem, primer eller slike ting, kommer litt an på humør, årstid og om jeg skal noe spesielt. Bruker en mildere cleanser om morgenen enn om kvelden.

Kveld: cleanser, toner, nattkrem og diverse kvisemidler (basiron eller MD Formulations acne gel etc).

Ansiktsmaske ca en gang i uka.

Skrevet

Rens morgen og kveld + fuktighetskrem. Peeling en gang i uken, og fuktighetsmaske ca. to ganger i uken.

Skrevet (endret)

På kvelden tar jeg av sminken, renser huden, tar en klut med masse varmt vann og legger over, bruker tonic, så serum og over det fuktighetskrem pluss jeg tar på leppomade på leppene. Om morgenen blir det det samme uten at jeg slipper å ta av sminke, og bruker kald vann isteden for varmt. Jeg bruker også peeling og masker men ikke hver dag da. Jeg har helt fin hud uten urenheter eller noe annet, så noe må jo ha virket :)

Endret av GoldenGlow

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...