Gå til innhold

bilder utenfor kirken (før og etter vielsen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid regner dere med å bruke på fotografering før og etter vielsen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite tid før (bare brudens ankomst, ehh, altså la min forlover hoppe ut av bilen før meg og ta bilde da, for ellers skal jo ingen se meg...) og brudgommen inne i kirka, men der er han jo i god tid før meg likevel.

Etterpå blir det litt mer, men ikke så mye håper jeg. Noen bilder på trappa må vi jo ha, men den store fotograferingen blir nok senere, for å ikke få så sen middag. Det er ingen andre som skal ha vielse i krika etter oss, for dem som har det å bekymre seg for er det jo også om å gjøre å komme seg vekk før neste gjesteoppbud starter....

Skrevet

Hos oss tror jeg ikke det blir tatt bilder før vielsen, i så fall bare hvis gjestene tar bilder av kirka osv. Skal få forlover til å ta bilder av meg under forberedelsene hos frisøren. Etter vielsen håper jeg vi får tatt en del bilder:

Brudeparet (oppstilt, "kyssebilder", drikker champagne/skåler, osv)

Brudeparet og forlovere

Brudeparet og foreldre

Brudeparet, foreldrene og forlovere

Brudeparet og søsken

Brudeparet og presten

Brudeparet som sitter i bilen/vinker/kjører avgårde

Vi har ikke brudepiker/brudesvenner.

Hvor lang tid dette tar vet jeg ikke, må vel regne med 15-30 min på fotografering etter kirka, i tillegg litt tid til gratulasjoner. Håper på mange flotte bilder fra kirka jeg da:) Tror brudeparet ser ekstra lykkelige ut på disse bildene. NETTOPP gift;) Gleder meg veldig til den store dagen! :)

Mvh Gifteklar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...