Olivia Skrevet 17. februar 2003 #1 Skrevet 17. februar 2003 prøver å kjøre det til telefonen min (sony ericsson t200) men det går ikke. Gjør akkurat slik det stå i bruksanvisnigen også. Men kan man kun gjøre det med abbonement? jeg har foreløpig kontant kort, fordi abbonementet mitt ikke er i bruk før om en ukes tid
Livets datter Skrevet 18. februar 2003 #2 Skrevet 18. februar 2003 Hei Olivia. Tror ikke det skal ha noe å si at du har kontant-kort. Om du kan ta imot ringelyder og logoer, går kun på hva slags telefon du har, og hva denne kan ta imot. Har du sjekket at du har nok penger på kontant-kortet ditt? Jeg har jobbet i et firma som solgte ringetoner, og det kunne ofte skje at det skjedde noe feil med overføringene til mobil. Ring til leverandøren, forklar trinn for trinn hva du har gjort, så hjelper de deg sikkert.
Olivia Skrevet 18. februar 2003 Forfatter #3 Skrevet 18. februar 2003 hei igjen. Jeg mente ikke å laste ned ringetone. For det vet jeg avhenger av telefonen, har ennå ikke funnet jeg kan laste ned til den telefonen jeg har. Jeg mente å komponere en ringe tone selv.
Livets datter Skrevet 18. februar 2003 #4 Skrevet 18. februar 2003 Åh, ja. Ikke fra internett, med andre ord? Da kan jeg nok ikke hjelpe deg. Kjenner ikke til den telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå