Gå til innhold

Anskaffe en hund til?

Anbefalte innlegg

Gjest Edel-Mari
Skrevet

Hei. må spørre her jeg siden jeg er så usikker og trenger litt hjelp fra andre.

jeg bor i en ganske liten leilighet. den er på nesten 30 kvadratmeter.

jeg har 3 perserkatter :hjerte: en st bernard, en chihuahua, to hamstere og fisker i akvarium. :hjerte:

jeg kunne tenke meg en hund til.

men så tenker jeg om det vil bli litt for lite der jeg bor med to hunder og alle dyrene?

jeg har veldig lyst på en grand danois. men hvordan skal jeg gjøre det hjemme i leiligheten også.

hvordan er det for grander å bo så tett mitt i byen?? :)

det går veldig bra for st.bernaden og chihuahuaen og kattene men tenker at det kanskje kan bli litt mye for granden? hva tror dere????? :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hva tror dere????? :klem:

Jeg tror - og håper - at det du skriver er tull. Jeg tror nemlig ikke det er sunt verken for dyr eller mennesker å være så mange på så liten plass.

Hvis dette, mot formodning, skulle stemme så foreslår jeg at du dropper granden til du får bedre plass. Enkelt og greit.

Skrevet
Jeg tror - og håper - at det du skriver er tull. Jeg tror nemlig ikke det er sunt verken for dyr eller mennesker å være så mange på så liten plass.

Hvis dette, mot formodning, skulle stemme så foreslår jeg at du dropper granden til du får bedre plass. Enkelt og greit.

Enig!

Så store hunder trenger MYE plass!

Skrevet

Det er tydelig at du er glad i dyr, og jeg tviler ikke på at de har det bra hos deg. Men, en Grand Danois, sammen med alle de andre dyra, i ei skoeske av ei leilighet, er ikke bra. Tenk på hundens behov for plass og utfoldelse, spesielt en hund av slik størrelse. Ikke vurder det engang. du får heller skaffe en katt til. Eller, helst ikke det engang. En fisk.

Skrevet

apropos, håper de hamstrene ikke er sammen med fiskene i akvariumet :ler:

men, iallefall. nei til ny hund. ;)

Skrevet
Enig!

Så store hunder trenger MYE plass!

Ute ja, ikke inne. Store hunder bruker mindre plass inne enn små hunder fordi de er roligere.

Når det er sagt synes jeg det begynner å bli vel fullt i leiligheten til trådstarter da :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...