Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden blir slettet. Garantert!

Gjest Gjesten
Skrevet

Uansett så er det unekteleg ein interessant tråd, det må vel seiast? Særdeles interessant ja...

Skrevet

Hvorfor skulle den bli slettet?

Hvilke regler bryter den i så fall?

Skrevet

Bryter den ikke"Spekulasjoner-regelen"da??. I tillegg blir jo kvinneguiden omtalt negativt i linken, og med den rare modereringa det har vært i det siste så blir jeg ikke akkurat sjokkert om denne blir sletta..

Skrevet

Slik jeg ser det, ingen, men som allerede nevnt, KG omtales negativt i linken og det passer seg da ikke? :overrasket:

Skrevet

man kan kun bryte regler som IKKE rammer moderatorteam og admin/ledelse, det kan være avgjørende om an blir slettet eller ikke.

Skrevet

Jeg kan som dere sikkert forstår ikke kommentere en personalsak i åpent forum. Videre spekulasjoner i forumet på Kvinneguiden vil bli slettet, slik vi normalt sett gjør i tråder det spekuleres i.

Skrevet
Jeg kan som dere sikkert forstår ikke kommentere en personalsak i åpent forum. Videre spekulasjoner i forumet på Kvinneguiden vil bli slettet, slik vi normalt sett gjør i tråder det spekuleres i.

Hva var det jeg sa?

Skrevet
Hva var det jeg sa?

Da er det jammen godt KG ikke har noen myndighet på Transetreffet...

Heges bruker på KG er for øvrig sperret, så dere når henne bare på TT.

Skrevet

:overrasket:

Skrevet

Hvordan ser man at en bruker er sperret?

Skrevet

Trodde ikke dette om ledelsen i KG. At de kan sparke noen som ligger ned..

Skrevet

Hege sa det selv inne på TT. At hun ikke fikk lest pm pga profilen hennes var sperret.

Skrevet

Det vet jeg ikke om du kan se, det var Hege selv som fortalte det.

Skrevet

Siden det her er snakk om en personalsak kan jeg som sagt ikke kommentere denne tråden. Som kjent er det ikke lov å spekulere i forumet på Kvinneguiden, tråden lukkes derfor.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...