Gå til innhold

Hva faen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Etter å ha sittet her på KG og skrevet svada, så bestemte jeg meg for å ta en tur ut på byen (det er ikke akkurat lange veien). Jeg sto i baren, og en dame kom bort til meg for å innlede en samtale. Jeg var i utgangspunktet høflig og jattet med. Vi sto og snakket helt til lyset kom på og utestedet ga signalet om at de var i ferd med å stenge. Hun var faktisk en hyggelig person, men når det gjelder tiltrekning, så var den fra min side lik null.

Da vi ruslet nedover trappen i retning ut, så begynte hun en kryptisk og nærmest uforståelig konversasjon om at det fantes mange søte og vakre damer på dette utestedet og hun spurte meg i hvilken grad jeg hadde lagt merke til dette og hvilke motiver jeg hadde for å dra ut. Jeg svarte ganske ærlig at jeg dro en tur ut for å treffe noen kjente, og at jeg håpet egentlig at jeg kunne dra hjem alene. Jeg sa at jeg verken hadde noen mål eller motiver for noe som helst. Jeg fant egentlig hele situasjonen som så tragisk at jeg rett og slett sa "hade" der og da. Jeg orket rett og slett ikke mer.

Hva pokker er galt med dere damer? Tar dere all form for oppmerksomhet på byen for seksuell interesse? At vi snakker sammen betyr da for faen ikke at jeg har lyst til å knulle deg..

Endret av Bobcat
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heheh, hva skal jeg si? Velkommen i den tradisjonelle damerollen ;)

For å generalisere og putte i bås og være trangsynt osv...

Skrevet

Så du mener jeg spiller rollen som dame her?

Helt i orden, men enkelte har en lei tendens til å dømme meg før de i det hele tatt har lært meg å kjenne. Er det sånn for dere damer også?

Skrevet

Japp, spiker'n på hodet Bobcat.

Vil påstå at det er mye lettere å generalisere folk en ikke kjenner.

Skrevet (endret)

Btw.

V eller originalen(sikter seff til signaturen din)?

Edit: glemte spørsmålstegn.

Endret av Wayah
Skrevet

Jeg er veldig glad i den filmen. Av flere grunner. Den har blant annet en del politiske undertoner som jeg virkelig sympatiserer med.

Jeg er veldig flink til å sette folk i bås. Altfor flink. De to første minuttene av en samtale går med på å plassere folk i en eller annen kategori i forhold til meg selv. Dette er ikke alltid like positivt.

Skrevet

Nå var jeg redd du hadde gått og lagt deg, idet jeg endelig fant noen å prate med...

Liker filmen ja. Må nesten putte "Mr. Smith" i maske for å ikke tenke på "Goodbye, Mr. Anderson" da, dessverre. Han er egentlig flink.

Off topic? Jeg? Hvilken bås havna jeg i nå?

Men jeg tror vi alle plasserer folk i bås i starten. Det er først når du blir kjent med dem du innser de ikke passet 100% til førsteinntrykket.

Vanligvis...

Skrevet

Hehe. Filminteressert som jeg er, så er "The Matrix" også en en helt klar favoritt. Det er imidlertid en synd og en skam at de neste to filmene i trilologien er så dårlige som de er.

Hugo er, sammen med Harvey Keitel, overrepresentert i listen over skuespillere i favorittfilmene mine.

Jeg kjenner deg altfor lite til at jeg kan putte deg i en bås foreløpig :)

Jeg legger meg nok ikke på en stund ennå :)

Skrevet

Så bra. Jeg er her til litt før 7.

Du får si fra hvilken bås jeg havner i etter hvert da, så får vi se om jeg er enig ;)

Skal se om du også får en etter hvert, hvis ikke du er altfor klaustrofobisk. De kan bli litt trange for ekte mennesker, som jeg nevnte i stad.

The Matrix var superbra, og jeg spiller fortsatt soundtrack'et, spesielt etter at vi skaffet oss nye høyttalere for litt siden :sjarmor: . Nr. 2 og 3 var delvis ofre for oppfølgersyndromet mener jeg.

Men jeg sleit virkelig med å tro på Elrond i en ellers bra FOTR. Derfor jeg liker Hugo i maske i V.

Har sansen for mange skuespillere jeg. For tiden er Tilda Swinton litt i skuddet.

Skrevet (endret)

Tilda Swinton er absolutt en bra skuespiller. "Orlando" er en av hennes aller største høydare. Ellers husker jeg henne selvsagt veldig godt i rollen som engelen Gabriel i Constantine, samt en hel rekke andre roller.

Hugo Weaving synes jeg gjør en en god figur i absolutt alle filmer jeg har sett hvor han har vært innolvert. I LOTR synes jeg at han gjør en langt bedre figur enn mange andre.

Endret av Bobcat
Skrevet

At han gjør en bra jobb stiller jeg ikke spørsmål ved, men kanskje han gjorde en for god jobb i The Matrix...

Er det samme som å se Daniel Radcliffe i en hvilken som helst film annet enn Harry Potter nå. Gutten er litt "ødelagt".

Trekker det tilbake. Det er verre å se Daniel Radcliffe i en annen film.

Sist sette film?

Tilbake til å være på byen: Jeg var faktisk ute for at en kamerat av meg ikke var i stand til å danse med meg en gang. Lurer på hva han tenkte på da...? Mistenker at det hadde noe med et eller anna i samme gate som problemet ditt i starten av tråden. Men det blir helt rart for meg, jeg hadde samboer på den tida, som han også kjente. Ideer?

Skrevet
At han gjør en bra jobb stiller jeg ikke spørsmål ved, men kanskje han gjorde en for god jobb i The Matrix...

Er det samme som å se Daniel Radcliffe i en hvilken som helst film annet enn Harry Potter nå. Gutten er litt "ødelagt".

Trekker det tilbake. Det er verre å se Daniel Radcliffe i en annen film.

Sist sette film?

Tilbake til å være på byen: Jeg var faktisk ute for at en kamerat av meg ikke var i stand til å danse med meg en gang. Lurer på hva han tenkte på da...? Mistenker at det hadde noe med et eller anna i samme gate som problemet ditt i starten av tråden. Men det blir helt rart for meg, jeg hadde samboer på den tida, som han også kjente. Ideer?

Harry Potter har egentlig aldri vært helt min greie. Jeg har likevel alle sett alle filmene.

Min sist sette film? La meg tenke.. Jeg kjøpte "Final Fantasy VII: Advent Children" for under en uke siden (jeg er en sucker for dataanimerte filmer). Ellers var det vel faktisk "My Super Ex-Girlfriend" som jeg så sist. Med unntak av Uma Thurman, så var dette en skuffelse av rang.

Ideer? Nei, dessverre. Jeg er VELDIG glad i å danse. Har faktisk møtt veldig mange på dansegulvet.

Skrevet

Final fantasy VII... Tenke, tenke... Kjapt søk på IMDB bekreftet mistanken, ja jeg har sett den. Den var nice nok :)

Har styrt litt unna My super ex-girlfriend, følte den ble sånn "nei, nå mangler vi gode ideer, la oss lage en film vi bare kan håve inn litt penger på". Hvis du skjønner.

Jeg må danse både titt og ofte, ikke fritt for at det blir litt svingstang(i mangel av et bedre uttrykk) rundt på stuegulvet både titt og ofte.

Skrevet
Final fantasy VII... Tenke, tenke... Kjapt søk på IMDB bekreftet mistanken, ja jeg har sett den. Den var nice nok  :)

Har styrt litt unna My super ex-girlfriend, følte den ble sånn "nei, nå mangler vi gode ideer, la oss lage en film vi bare kan håve inn litt penger på". Hvis du skjønner.

Jeg må danse både titt og ofte, ikke fritt for at det blir litt svingstang(i mangel av et bedre uttrykk) rundt på stuegulvet både titt og ofte.

Jeg skjønner deg mer en du aner når det gjelder "My super ex-girlfriend". Det er ikke akkurat en film man bør kaste bort tid og penger på. Når det gjelder Final Fantasy, så var "Final Fantasy: The Spitits Within" en liten revolusjon hva dataanimerte filmer angår. Jeg som langt over normalt IKT-interressert synes sånt er veldig fascinerende.

Jeg er redd min fremferd på dansegulvet har blitt lagt merke til, men sånt bryr jeg meg filla om. Uavhengig av om det er i positivt eller negativt fortegn.

Skrevet

Heheh, "langt over normalt IKT-interessert"... tja, til å være jente kan du trygt si at det er jeg også. ;)

The spirits within er vel en av de filmene jeg har giddet å se en del ganger, og ikke blitt lei av. skulle bare ønske de var like flinke til å modellere hår da som de er nå... Likte "Titan: After Earth" også da.

Framferd på dansegulvet... Utdype? Er du blant de som faktisk eier rytmesans?

Skrevet (endret)
Heheh, "langt over normalt IKT-interessert"... tja, til å være jente kan du trygt si at det er jeg også. ;)

Jeg holder på med å ta en lengre utdanning innen emnet. Jeg venter i spenning på alle som måtte ha meninger og erfaringer om dette her på KG.

The spirits within er vel en av de filmene jeg har giddet å se en del ganger, og ikke blitt lei av. skulle bare ønske de var like flinke til å modellere hår da som de er nå... Likte "Titan: After Earth" også da.

Jeg synes, etter den daværende teknologien å dømme, at det som ble gjort i forbindelse med denne filmen var rett og slett forbløffende. Titan A.E. er for meg mer en tegnefilm å regne, men flott er den likevel.

Framferd på dansegulvet... Utdype? Er du blant de som faktisk eier rytmesans?

Jeg liker å danse. Jeg har faktisk også fått ganske mye skryt for at jeg er flink til det.

Endret av Bobcat
Skrevet

Nei ikke gjør det ah! Vil vite hvordan dette her forløper seg....... :D

Gjest Bodillen
Skrevet
:ler:

Den avataren din er råstilig! Måtte bare si det... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...