Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt en fyr, tror jeg er forelsket. :hjerte:

Men problemet er at jeg møtte han gjennom en ONS, møtte ham i byen og ble med ham hjem.

Jeg har hatt 1 ons før, men har aldri blitt med noen hjem fra byen før.

Men nå er jeg redd for at han skal miste interessen eller i det hele tatt ikke vil like meg av den grunn at jeg ble med ham. :tristbla:

Men han var så skjønn og grei mot meg. Han var ordentlig hensynsfull når vi hadde sex.

Ville hele tiden passe på at jeg hadde det bra.

Etterpå spurte han om jeg ville sove over.

Han sa han skulle kjøre meg hjem etterpå.

Jeg gjorde det.

Neste dag var jeg redd han ville ha meg ut fortest mulig.

Når vi våknet begynte jeg å ta på meg klærne, syntes det var litt flaut, for jeg må jo ha hatt litt sovetryne, men han satt bare å så på meg og smilte.:rodme:

Så ga han meg mobilen sin, og spurte om han kunne få nummeret mitt, deretter sa han sitt.

Jeg hadde ikke nevnt noe om det, så han kan vel ikke ha spurt bare for å være snill?

Jeg gikk inn på rommet hans for å se om jeg hadde glemt noe, og da sa han; gjør det noe om du har glemt noe og så smilte han bare.

Ååå, han er så sjarmerende, sitter å tenker på ham hele tiden.:hjerter:

Han kjørte meg hjem og så ville han se hvor jeg bodde.

Jeg visste ikke om jeg skulle vente med å sende en melding, eller vente helt til han skrev, men jeg var så urolig at jeg skrev alikevel. Skrev jeg ikke pleide å bli med menn hjem, men at jeg var glad jeg ble med ham.

Uff, håper han ikke synes jeg er horete. :overrasket:

Han har en sånn væremåte at jeg tror han er godt likt av kamerater og sjarmerer damer i sleng.

Han svarte på mld og skrev utfyllende svar og sånn, så tror dere jeg har en sjanse eller har jeg ødelagt det.??????

Hadde jo ikke blitt kjent med ham om jeg ikke ble med ham...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker ikke akkurat som du har ødelagt for han :) Det som kanskje kommer til å bekymre deg er om han vil være med deg for sexen sin del eller fordi han liker deg. Men egentlig så vet du ikke det uansett. Mange som dumper jentene etter lang kurtisering når sexen er overstått.

Synes iallefall han virker som han vil bli bedre kjent med deg så det er vel bare til å prøve å bli bedre kjent med han??

Skrevet

Jeg fortalte det til venninna mi, men hun var skikkelig negativ og mente jeg hadde tatt vekk all spenningen for ham ved å sex så fort.

Jeg hadde gledet meg til å fortelle henne det, men endte bare opp deppa... :tristbla:

Jaja, nå skal jeg ihvertfall la ham sende mld eller ringe neste gang, vil ikke virke desperat ihvertfall.

Jeg har to andre fyrer som er interessert i meg,, så det er ikke sånn at jeg er desperat, men jeg liker ham :sjenert:

Gjest Catwoman
Skrevet

Det er vel ikke verre enn å gi det et forsøk å se hvor det ender? Du har vel ikke noe å tape på det. :)

Selv om ons som regel bare er sex, og ikke blir noe mer enn det - trenger det ikke bety at det alltid er sånn

Skrevet

Synes du skal prøve å få til og treffe ham igjen jeg.

Da ser du hvordan det går og finner mest sannsynlig ut om han er inressert eller ikke.

Kan bare fortelle at jeg hadde ONS med mannen min, og jeg var og så drita at jeg ikke huska noen ting. Men han ville treffe meg igjen han. Og nå 8 år senere er vi lykkelig gift og har snart 2 barn.

Gjest Gjest_Ulla_*
Skrevet

Ut fra det du forteller, synes jeg han virker interessert.

Jeg gikk til sengs med min nåværende samboer første kvelden. Plukket ham opp på byen, full som bare det.

Men jeg har selvsagt også opplevd det motsatte, at jeg ikke har hørt et pip fra menn jeg har hatt ONS med, selv om de ba om telefonnummer og greier.

Prøv å ikke gruble deg ihjel nå. Det du forteller virker utelukkende positivt (bortsett fra denne gledesdreperen av en venninne du har). De fleste menn som bare ønsker et ONS, løper ganske fort etterpå. Og de vet godt hvordan de skal gjøre seg utilgjengelig. Og det har jo ikke denne mannen gjort.

Skrevet
Uff, håper han ikke synes jeg er horete. :overrasket:

Hvis han synes det er han en dust. Han er jo i såfall like horete selv!

Gjest Gjest tanja
Skrevet

Klart han kan være interessert. Jeg har hatt tre ONS i mitt liv, og alle tre ble til noe mer :ler:

En datet jeg en stund, før jeg fant ut at han ikke var det store. En annen traff jeg da vi begge var nysingle. Vi hadde et koselig "kjærester uten å være ordentlig kjærester" forhold i nesten et år, fordi det var det vi ønsket da.

Sistemann traff jeg på byn for to og et halv år siden. Jeg var full og ble med ham hjem... Det var rett og slett full klaff, vi var begge stormende forelsket etter bare få dager! - var kjærester en uke senere og er samboere og har en liten en på vei nå.

Lykke til!!!!!!! ;)

Skrevet

Jeg giftet meg med min ONS. Flyttet sammen med han etter 2 mndr. Det var aldri noe problem at vi gikk til sengs etter å ha kjent hverandre 4 timer... ;)

Skrevet (endret)

Flere som meg her ser jeg...

Jeg bor sammen med min ONS og vi gifter oss til sommeren. Dritings begge to når vi traff hverandre, men traff hverandre igjen edru. Fortsatt like forelska.

Synes ikke du skal henge deg for mye opp i hva vennina di sa.

Bare la ting gå som det går. Høres absolutt ut som han kan være litt interessert.

Endret av jente 26
Gjest Kristin_
Skrevet

Ikke hør på venninnen din. Hvis du ikke prøver kommer du bare til å angre! Dessuten er det en mye at ONS aldri kan føre til forhold, det er bare en vedtatt "sannhet" blant "flinke piker" som ligger unna sant ;)

Skrevet

Jeg og mannen min ble "kjent" etter en ONS . Ingenting i veien med det! :-D

Skrevet

Hei ! Utfra det du forteller er han garantert interessert. Ta kontakt og fortell oss hvordan det har gått !! Lykke til ! :-)

Skrevet

Klart du skal sende meldinger til han! Han svarer jo! Ikke hør på en dum venninne :) Lykke til!

Skrevet

Okay føler meg litt nede nå, for jeg sitter å ser på mobilen så ofte, og hver gang jeg får mld er det aldri fra ham... menmen, det er jo bare 2 hele dager siden jeg var med ham så...

Tenker han tar kontakt mot helga om han er interessert, håper det.:sjenert:

Ellers gjør nok jeg det.

Han ville forresten ha et bilde av meg, venninna mi sa det var fordi han ville ha et bilde til "samlingen" sin av alle de han hadde fått til sengs :overrasket:

Men det tviler jeg på.

Jeg vil at han skal ta kontakt nå, siden jeg gjorde det sist, ellers føler jeg meg påtrengende og desperat..:icon_neutral:

Da jeg gikk ut av bilen hans, ga jeg ham en klem, og da klemte han meg ekstra godt og sa; åå (og så navnet mitt) :smilorange:

Jeg skal skrive her til helga, så får dere se hvordan det går :-D

Skrevet

Det er fryktelig mange som har startet forholdet med en ONS. Eller... da er det vel ikke ONS lenger...? ;)

Jeg har mange ganger sagt til samboeren min at han lett bare kunnet vært et ONS - men det ble han jo ikke fordi vi traff hverandre igjen uka etter, og etter, og etter..... :hjerter:

Ikke sitt og vent på melding... Det gjør ikke noe at du tar kontakt to ganger vet du. Og ring istedenfor å sende melding. Foreslå noe hyggelig som ikke virker altfor alvorlig eller påtrengende. La ham vite at du liker ham. Husk at gutter ikke er så forskjellige fra oss jenter. De liker like godt å få bekreftelse og oppmerksomhet de som oss!

Lykke til!!!!!!!!! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...