Boyah Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Jeg vil dele en fortelling med dere, kjære forsamling! Fortellingen starter med en mann, la oss kalle han herr Nordahl. Herr Nordahl bodde i et rekkehus den første tiden av livet sitt, som det unge lille lykketrollet han var der han løp rundt med sine lyse lokker og lekte med Star-Wars figurene sine var han nok en rimelig lykkelig sjel. Han hadde mange hobbyer, som å spise sand og maur, dytte venner ned fra klartrestativ og å tegne karrikaturfisker av mindre likte kompiser. Playstation hadde han også, med et fantastisk spill, som het Extreme Games 2 eller noe, han husker ikke helt hva det heter selv.. Tiden gikk og herr Nordahl flyttet til en blokk, og i blokken sitter han nå å koser seg med en død tarantell og masse oppvask! Likte dere historien? Den er sann, kun navnene er endret! :-D
Yme Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Hahahah! Han fyrn der må jo være helt latterlig da... Vent litt! Den historien hørtes mistenkelig kjent ut... Jeg har også en død tarantell... og oppvasken
Boyah Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2007 ØØh... hmmm.. det var rart ja... hmmmm... Skjønner ikke hva DET kan komme av..?
Yme Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Nei, det er rart... Bra du valgte et fiktivt navn, da! Stakkar personen som heter no sånt, på årntlig thahah tahahahaha thaah!!
Gjest Nedfall Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Nei, det er rart... Bra du valgte et fiktivt navn, da! Stakkar personen som heter no sånt, på årntlig thahah tahahahaha thaah!! ← Ja, uff. Tenk !
Yme Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Ja, uff. Tenk ! ← Æj! Har du no imot navnet, ell??
Boyah Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2007 Hahaha, tenk deg de apekattene som ville hett noe sånt a! hahaha, jeg har så god fantasi at det skremmer meg noen ganger!
Gjest Nedfall Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 Jag pissar på mej ← Vet du noep, sender du meg emn PM ! ..uten skriverfeil
Gjest Tweek Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Vet du noep, sender du meg emn PM ! ..uten skriverfeil ← Noep?? Jeg tror det er du som sitter skriveleifene.. Jeg er bare svensk
Gjest Nedfall Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 Noep?? Jeg tror det er du som sitter skriveleifene.. Jeg er bare svensk ← Jaja..
Navnløs Skrevet 28. januar 2007 #13 Skrevet 28. januar 2007 Da skal jeg fotelle en historie om en jente, la oss kalle henne for Sol sånn for ordnes skyld. Sol ble født som kvinne, med vagina og alt. Hun hadde til og med langt hår og lekte med Barbie, som forøvrig bedrev merkverdige seksuelle handlinger og ofte havna i uløkka. Anyhow. Sol var lykkelig og bodde i hus. Så havna hun på internettkjøret i en alder av 16. Livet ble totalforandret. På nettet, flere år senere, kom hun i kontakt med en fyr, la oss kalle ham Mye sånn for ordens skyld. Deretter ble livet et helvete for stakkars, lave Sol. Hun ble systematisk mobbet, noe som førte til blant annet navnebytte. Hun ble beskyldt for å være mann - kan dere tenke dere! Og også at hun i tilegg skulle være en analfiksert homo. Nå er hun ulykkelig og Mye kan vente en hevn av en annen verden, men det er en helt annen historie. Fucka!
Yme Skrevet 29. januar 2007 #14 Skrevet 29. januar 2007 (endret) Det er noen feil i historien din ser jeg... Først og fremst kan Sol umulig ha blitt født jente! Det kan hende Sol er jente idag (selvom det er stor tvil) men det er ingen sjangs for at hun var det fra naturens side. Litt i starten av fortellingen din, skriver du at Sol lekte sexleker med barbiene sine. Mot slutten hinter du til at hun ikke er en analfixert homo... Asså, enten eller!! Sol kan ikke ha rare sexfantasier uten å være en analfixert homo! Det andre jeg ser, som garantert er feil, er at Sol ikke hadde det noe bra etter at hun møtte Mye pga systematisk mobbing. Det som er sannheten, er at Sol blei hinsides forelska i Mye... Så forelska at om hun ikke fikk være sammen han 24 timer i døgnet, så var det nesten ikkeno vits i å leve! Sol tenkte bare på Mye, heletiden... Hun drømte om at de skulle gifte seg, og at de skulle ha mange negerbarn. (begge er hvite, men siden Sol var en analfixert homo, så fikk ikke Mye lov til å ha vanlig sex med henne... Det var kun analt, hele veien! Helt til Sol klipta av tissen til Mye, fordi han "bomma" å putta den i vaginan hennes en gang) Men bortsett fra det, så var historien din grei. koz og klemz Endret 29. januar 2007 av Yme
Navnløs Skrevet 29. januar 2007 #15 Skrevet 29. januar 2007 Det er noen feil i historien din ser jeg... Først og fremst kan Sol umulig ha blitt født jente! Det kan hende Sol er jente idag (selvom det er stor tvil) men det er ingen sjangs for at hun var det fra naturens side. Litt i starten av fortellingen din, skriver du at Sol lekte sexleker med barbiene sine. Mot slutten hinter du til at hun ikke er en analfixert homo... Asså, enten eller!! Sol kan ikke ha rare sexfantasier uten å være en analfixert homo! Det andre jeg ser, som garantert er feil, er at Sol ikke hadde det noe bra etter at hun møtte Mye pga systematisk mobbing. Det som er sannheten, er at Sol blei hinsides forelska i Mye... Så forelska at om hun ikke fikk være sammen han 24 timer i døgnet, så var det nesten ikkeno vits i å leve! Sol tenkte bare på Mye, heletiden... Hun drømte om at de skulle gifte seg, og at de skulle ha mange negerbarn. (begge er hvite, men siden Sol var en analfixert homo, så fikk ikke Mye lov til å ha vanlig sex med henne... Det var kun analt, hele veien! Helt til Sol klipta av tissen til Mye, fordi han "bomma" å putta den i vaginan hennes en gang) Men bortsett fra det, så var historien din grei. koz og klemz ← Syke syke mann!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå