katta23 Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Noen som vet hvordan jeg får designet en myspace profil? Jeg må kunne HTML, noen som vil gi meg en liten innføring eller som har linker på norsk til hvordan man designer en slik side?
Gjest Gitte Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 www.pimp-my-profile.com tror jeg er mye brukt på myspace. der ligger html-kodene ferdig så du bare kopierer den inn i din egen profil. for html bruker jeg denne siden. veldig grei for nybegynnere..
Gjest Bobcat Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Er det noen grunn til at det må være MySpace? Grunnen til at jeg spør, er at folk som meg skyr alt fra MySpace, Pizco og liknende tjenester som pesten. Når jeg sier folk som meg, så mener jeg internettbrukere med rimelig lang fartstid og med forholdsvis god kunnskap om WWW og internett. Du kan fint lage en hjemmeside med samme funksjonalitet uten å måtte ty til MySpace, og da får du også meg på besøk. HTML tar det ikke lang tid å sette seg inn i. Du finner blant annet noen tutorials på w3schools.com, men jeg vil anbefale deg å kjøpe en bok om (X)HTML og CSS i bokhandelen. Dette har du mye igjen for.
katta23 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 28. januar 2007 Er det noen grunn til at det må være MySpace? Grunnen til at jeg spør, er at folk som meg skyr alt fra MySpace, Pizco og liknende tjenester som pesten. Når jeg sier folk som meg, så mener jeg internettbrukere med rimelig lang fartstid og med forholdsvis god kunnskap om WWW og internett. Du kan fint lage en hjemmeside med samme funksjonalitet uten å måtte ty til MySpace, og da får du også meg på besøk. HTML tar det ikke lang tid å sette seg inn i. Du finner blant annet noen tutorials på w3schools.com, men jeg vil anbefale deg å kjøpe en bok om (X)HTML og CSS i bokhandelen. Dette har du mye igjen for. ← Grunnen til at jeg bruker MySpace er fordi jeg nettopp har fått kontakt med en slektning i Seattle, og hun bruker denne siden. Hun har sin hjemmeside der. Jeg kunne ha brukt hvilken som helst annen side, er bare fordi jeg har fått kontakt med henne der inne. tusen takk for all hjelp. skal prøve meg frem litt her
Badlands Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Myspace er kjempebra for å halde kontakt med folk frå heile verda, og så mange lagar profilar der at kjenningar dukkar opp stadig vekk! Eg kan ikkje html, brukar berre alle hjelpeprogramma som ligg ute på nettet som eg får opp ved litt enkel googling på myspace, codes, profile, layout, etc.
Eowyn Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 MySpace er GENIALT!!!! Har mange venner i London som bruker siden, dermed kan jeg holde kontakten med dem via den.. og man kan oppdage mange talentfulle artister, både amatører og profesjonelle.. Man behøver ikke å kunne html for å kunne lage seg side der, for nå er det så mange sider hvor man kan hente inn koder og bare kopiere de inn der hvor du redigerer siden..Veldig enkelt.
katta23 Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2007 MySpace er GENIALT!!!! Har mange venner i London som bruker siden, dermed kan jeg holde kontakten med dem via den.. og man kan oppdage mange talentfulle artister, både amatører og profesjonelle.. Man behøver ikke å kunne html for å kunne lage seg side der, for nå er det så mange sider hvor man kan hente inn koder og bare kopiere de inn der hvor du redigerer siden..Veldig enkelt. ← Ja, men hvordan limer jeg inn kodene i min profil? Fant en fin layout i går, men skjønte ikke hvordan jeg skal lime inn koden for denne layouten i min egen profil. Noen som kan forklare?
Gjest Gitte Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Ja, men hvordan limer jeg inn kodene i min profil? Fant en fin layout i går, men skjønte ikke hvordan jeg skal lime inn koden for denne layouten i min egen profil. Noen som kan forklare? ← gå på "edit profile" så kan du bare legge koden inn i et av tekstvinduene for interesser, musikk osv..
katta23 Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. januar 2007 gå på "edit profile" så kan du bare legge koden inn i et av tekstvinduene for interesser, musikk osv.. ← aha Skal teste ut senere Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå