Gjest Grønn Frosk Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Pus fikk seg en "byge" nå, og begynte å grave masse på gulvet i gangen. Hun ser veldig leken ut, og jakter litt på hale og støv innimellom, så det er ikke bare graving. Betyr gravingen noe spesielt?
Gjest beekeeper Skrevet 29. januar 2007 #2 Skrevet 29. januar 2007 Den markerer seg! Katter har visstnok en slags duft mellom potene som de gir fra seg når de graver sånn. Mine puser gjør det ofte utenfor doen og ved matfatet!
Gjest Grønn Frosk Skrevet 30. januar 2007 #3 Skrevet 30. januar 2007 Er ganske søtt da.. "Mitt gulv!"
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 30. januar 2007 #4 Skrevet 30. januar 2007 Min gjør det når hun skal DRITE på gulvet :--( Sto opp 3 ganger i natt for jeg hørte graving på gulvet og måtte hoie henne ut!
Gjest beekeeper Skrevet 30. januar 2007 #5 Skrevet 30. januar 2007 Er ganske søtt da.. "Mitt gulv!" ← Haha! Ja! Pusen graver først uttafor doet, "mitt do!" og så kommer andre pusen å graver, "nei, mitt do, mitt do!" hehe.. De er så søte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå