ATV Skrevet 30. januar 2007 #21 Skrevet 30. januar 2007 (endret) her poster vi ting to ganger ja.. Endret 30. januar 2007 av ATV
Colargol Skrevet 30. januar 2007 #22 Skrevet 30. januar 2007 Det jeg angrer mest på tror jeg må være at jeg ble i et forhold i flere år uten å virkelig være forelsket i ham etter det første halve året, det ble bare en "vane". Selv om det er mange år siden nå så tenker jeg fortsatt på hvor mye tid jeg "kastet" bort på ham. Men vi er fortsatt gode venner i dag, og DET er jeg bare glad for.
Tusseline Skrevet 30. januar 2007 #23 Skrevet 30. januar 2007 At jeg var sammen med en fyr i lang tid uten å egentlig like ham. Mange grunner, men ikke gode grunner.
Gjest Gjesta Skrevet 30. januar 2007 #24 Skrevet 30. januar 2007 Jeg ringte ikke opp en venninne av meg, hun skrev melding om at hun var deppa. Hun døde samme kveld. ←
Gjest Frk Åberg Skrevet 31. januar 2007 #25 Skrevet 31. januar 2007 Da bestefaren min lå på sykehus etter hjerneblødning da jeg var 14, sa bestemoren min at jeg kunne sitte og holde ham i hånda (mens han hørte det). Men jeg syntes hele situasjonen var så rar, at jeg bare lo det bort. Tror det var siste gang jeg så ham, og angret veldig etterpå. Var redd for at han ble såret. Ok, angrer ikke sånn sett på det i dag, siden det egentlig var ganske ubetydelig i den store sammenhengen. Men har egentlig ingen store ting jeg angrer på. Alle ting fører noe annet med seg, og om man ikke hadde begått noen "feil", ville man kanskje ikke opplevd ting som fulgte med "feilene". Jeg angret hele videregående på at jeg ikke hadde valgt musikk, dans og drama istedenfor allmenn. Men da hadde jeg ikke truffet han som senere ble kjæresten og samboeren min.
Gjest gjesta Skrevet 31. januar 2007 #26 Skrevet 31. januar 2007 Det siste jeg virkelig angrer på er at jeg ble samboer med idag en eks. Jeg tok en avgjørelse etter press da jeg var veldig syk og ikke orket å tenke helt klart. I dag er jeg mange erfaring rikere. På godt og ondt.
Gjest Jon Are Skrevet 31. januar 2007 #27 Skrevet 31. januar 2007 Jeg angrer på at jeg ikke tok opp kampen mot patriarkiet tidligere. At jeg ikke så den diskrimineringen av kvinnen som foregår hver enenste dag. Med hilsen fra Jon Are
Nelle Skrevet 31. januar 2007 #28 Skrevet 31. januar 2007 Jeg angrer på at jeg ikke tok opp kampen mot patriarkiet tidligere. At jeg ikke så den diskrimineringen av kvinnen som foregår hver enenste dag. Med hilsen fra Jon Are ← Det er like mye diskriminering av menn. Hilsen Nelle mannifist
Gjest Gjesta Skrevet 31. januar 2007 #29 Skrevet 31. januar 2007 Jeg angrer på at jeg ikke besøkte bestefar de 10 dagene fra han havnet på sykehjem til han døde Han døde dagen før jeg skulle besøke han...
Gjest Jon Are Skrevet 1. februar 2007 #30 Skrevet 1. februar 2007 Det er like mye diskriminering av menn. Hilsen Nelle mannifist ← [/quot Langt ifra. Det er kvinneyrker som er dårligst betalt, det er menn som gifter seg med yngre kvinner, det er kvinnet som blir sett på som et objekt. I tilegg til jobb , er det forventet at kvinner skal varte opp mann og barn og familien hans. Dette er bare noe av det som forventes av kvinner. Jeg kunne tenkt meg en global oppvåkning på dette punktet. Med hilsen fra Jon Are
Gjest Kaya83 Skrevet 1. februar 2007 #31 Skrevet 1. februar 2007 Eneste jeg angrer på er et forhold jeg hadde til en av norges største kjendiser.. Det begynte så bra, men han viste seg å være både lat og frekk og sinnsykt humørsyk.. Så jeg tok sakene mine og gikk.. Når jeg ser han igjen nå, men en ny dame hele tiden, så blir jeg bare flau på hans vegne.. Hihi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå