Gjest Bobcat Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Ja, hva er egentlig det dummeste, mest ubetenksomme du noen gang har gjort her i livet? Jeg kan jo alltids begynne. Siden jeg startet tråden, mener jeg. *kremt* Det aller dummeste og teiteste jeg noen gang har gjort er å ligge med kona til min beste venn. De var separert på det tidspunktet, og de ble senere skilt. De har barn sammen. Hun forførte meg så ettertrykkelig ved å gi uttrykk hvor betatt hun var av meg, og i fylla jeg lot meg bite på. I ettertid gremmes jeg og skjemmes jeg over hvor illojalt og stygt dette var ovenfor kompisen min. Jeg tør aldri i verden ikke nevne det for ham heller. Jeg fant til slutt ut at noe mellom meg og denne dama var fullstendig utelukket. For evig og alltid. Vi snakkes av og til, men jeg forsøker å begrense kontakten til et absolutt minimum. Noe sånt vil jeg aldri i verden gjøre igjen. Endret 27. januar 2007 av Bobcat
Brunhilde Skrevet 28. januar 2007 #2 Skrevet 28. januar 2007 Jeg solgte huset mitt da prisene var lave og plutselig hadde jeg ikke råd til å kjøpe noe nytt, det er en dum ting å gjøre.
Gjest Chrizzy Skrevet 28. januar 2007 #3 Skrevet 28. januar 2007 Jeg ringte ikke opp en venninne av meg, hun skrev melding om at hun var deppa. Hun døde samme kveld.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 28. januar 2007 #4 Skrevet 28. januar 2007 Sa "nei gå og legg deg" da han ville ta meg
TNode Skrevet 28. januar 2007 #5 Skrevet 28. januar 2007 Klina med vennina til dama. I baren. Mens hun stod på dansegulvet
Gjest Gjest 1 Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Sa "nei gå og legg deg" da han ville ta meg ← Ja, det var fryktelig. Jeg kommer ikke på noe spesielt...det er antakelig så mye at det ikke er verdt å grave i. Endret 28. januar 2007 av Gjest 1
Henna Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Angrer gjør jeg ikke på noe. Feiltrinn har jeg nok gjort nok av, men man lærer jo av feiltrinnene sine og da er det vel godt for noe. Ja, har hatt sex med kameraten til en type en gang. Og lærte hva jeg fikk igjen for det og det er ikke til gjentakelse. Fikk barn med en mann som viste seg å ikke være så lett å ha med å gjøre. Men barnet ble jo så skjønt at angrer ikke. Rotet bort flere år med noe "utagerende oppførsel", år jeg sikkert kunne brukt mer konstruktivt, men igjen- jeg sitter igjen med en god dose livserfaring av det (på godt og vondt). Jeg sitter med mye studielån, og deler av det kunne jeg antagelig klart og overlevd uten en gang, men tenkte ikke lenger fremover enn neste uke dengang. Og DET er vel det nærmeste jeg kommer til å angre for noe og er vel det mest ubetenksomme jeg har gjort som jeg får svi for i mange år fremover.
Dina Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 Har hatt et forhold til en gift mann. Det angrer jeg veldig på, og jeg har fortsatt dålig samvittighet overfor kona hans....
Gjest mela Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Droppa ut av videregående. Skulle ikke gjort det, selvom jeg hadde "god" grunn.
Anglofil Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 Fortalte han jeg var forelska i at jeg likte ham. Skulle aldri ha gjort det. Gremmes den dag i dag. Mvh Yvonne
hjertesukka Skrevet 28. januar 2007 #12 Skrevet 28. januar 2007 Har gjort utrolig mye ubetenksomt, men har sluttet å gremme meg. Ellers var det ikke til å holde ut hvis jeg skulle plage meg selv med det i ettertid. Velger å kalle det lærepenger eller erfaringer på godt og vondt.
Gjest -eline- Skrevet 29. januar 2007 #13 Skrevet 29. januar 2007 Lever etter regelen at det er bedre å angre på noe man har gjort enn ikke har gjort! Så stort sett så forsøker jeg å angre svært lite på mine feiltrinn. Som andre har nevnt: man lærer jo av sine feiltrinn. Og det er endel gode ting i livet mitt som ikke ville ha hendt dersom jeg ikke haddde trådt feil noen ganger ...men noen feiltrinn skulle man vel ha være foruten: jeg var utro mot eksen i fylla... Jada, det var en utrolig dårlig "periode" av forholdet etc etc, men det gjør ikke det mindre feil og jeg angrer like mye.
Solskinnsbolla Skrevet 29. januar 2007 #14 Skrevet 29. januar 2007 kanskje det er flere ting jeg angrer på... de gangene jeg har vært flåsete og mobba andre i fylla. at jeg ikke gjorde flere forsøk på å få en viss mann... at jeg ikke gjorde flere forsøk på å få en viss jente... de gangene jeg virkelig trengte hjelp, men ikke ba om det!! de gangene jeg lot meg undertrykke!
Gjest Snuske Skrevet 29. januar 2007 #15 Skrevet 29. januar 2007 Det er så mange at det ikke er verd å nevne engang.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 29. januar 2007 #16 Skrevet 29. januar 2007 Ja, det var fryktelig. ← Jepp, det bør jo være et godt tegn, egentlig.
Gjest Thalassa Skrevet 30. januar 2007 #17 Skrevet 30. januar 2007 Droppa ut av videregående. Skulle ikke gjort det, selvom jeg hadde "god" grunn. ← samme her. Forferdelig tungt å måtte ta opp alle fagene igjen med eksamener i hvert eneste fag. Skulle heller tatt friår etter ferdigendt VGS enn midt i, selv om jeg var sliten og lei.(og hadde god grunn). Men man lærer å ta seg kraftig sammen og å måtte motivere seg selv iallefall!
Gjest Kristin_ Skrevet 30. januar 2007 #18 Skrevet 30. januar 2007 Jeg har enkelte ting jeg angrer på, samtidig har jeg det så bra sånn som jeg har det i dag at jeg ikke tror at jeg ville valgt noe annerledes. Eller jo Var en gang da jeg var russ at jeg satt med en litt søt fyr jeg kjente fra skolen og diskuterte russeknuter, og fortalte at jeg ikke hadde tatt "kysse en fremmed" enda. "Hei fremmede" sa han Og jeg lo og sa "Nei nå tøyser du fælt vi har jo kjent hverandre i årevis" Yikes.
ATV Skrevet 30. januar 2007 #19 Skrevet 30. januar 2007 "Hei fremmede" sa han Og jeg lo og sa "Nei nå tøyser du fælt vi har jo kjent hverandre i årevis" Yikes. ← den var jo faktisk søt da
ATV Skrevet 30. januar 2007 #20 Skrevet 30. januar 2007 vet ikke hvor jeg skal starte.....eller slutte....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå