Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt Versace make up i Norge? Eller MÅ jeg kjøpe på nett? Jeg bare elsker den make up'en, for og ikke prate om flakongene dems. Parfymeriene selger det jo ikke lengre, men er det ikke noe håp?? :sminkedokke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alle parfymeriene sluttet å selge Versace makeup? Why....

Gjest Deception
Skrevet

Tipper de har sluttet å produsere sminke, rett og slett?

Skrevet
Har alle parfymeriene sluttet å selge Versace makeup? Why....

JAA!! Og det er ille, i hvertfall over et år siden det skjedde tror jeg :sminkedokke:

Skrevet
Tipper de har sluttet å produsere sminke, rett og slett?

Neiii :grine:

Gjest Miss.Chanel
Skrevet

de har på estetuiqe farmandstredet i tønsberg.

Skrevet

Jeg spurte i en annen tråd. Men tipper de ikke selger lenger ja. I hvertall i norge. Det var en periode estetique solgte sminken til halv pris, jeg fikk sikret meg et skrin med concealer og highlighter i ett. Nå er den snart tom, det er synd for det er den beste highlighteren/concealeren jeg har prøvd :tristbla: . markedet i norge var kanskje ikke stort nok.

Skrevet
de har på estetuiqe farmandstredet i tønsberg.

Virkelig? Da skal jeg jammen sjekke dette nøyere!

Skrevet
Virkelig? Da skal jeg jammen sjekke dette nøyere!

Ja, det skal jeg også. Weee :sminkedokke:

Skrevet

Jeg elsker løspudderet, så det er veldig kjipt :S

Skrevet
De har Versace makeup på strawberrynet :)

Versace makeup

Ja..men de har f.eks bare en farve på blusheren, og det er kjedelig.

Skrevet

Jepp, også har de bare feil farger på pudderet jeg skal ha..

Har sett noe på eBay da, men ikke funnet igjen akkurat den fargen jeg trenger..shame..

Skrevet

Det var po tide at de sluttet o produsere sminken.

Versace er so mye stoffer i som absolutt ikke er bra for ansiktet.Spesielt foundation,rouge og solpudderet.Gir kviser og urenhud med enggang.Bare soppel.

Av egen erfaring...

Men jakkene og veskene fra Versace er noe annet.... :);)

Skrevet

Versace-makeup skapes to ganger i året til vårens og høstens mote, og er den eneste italienske makeup-serie som lages i et motehus, og ikke på lisens. Slik kontrolleres både forskning, markedsføring, nye produkter og farger direkte av den kreative ledelsen. Versace-makeup leveres i etuier, som symboliserer motehusets luksus og glamour. Slik er Versace-makeup ikke bare enkeltstående produkter, men små symboler for motehusets stil.

Dette er det som gjør Versace-makeupen spesiell og jeg har ikke fått noen negative reaksjoner i huden pga makeupen men det der kan være veldig individuelt.

Skrevet

Jepp jeg har heller aldri reagert på Versace-produkt. Jeg har aldri reagert på noe som helst da, så er vel veldig individuelt.. Liker så godt innpakningene;)

Gjest Deception
Skrevet

Jeg synes designet er tacky, men løspudderet fra Versace er det beste jeg noensinne har hatt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...