Gjest frk Andersen Skrevet 17. februar 2003 #1 Skrevet 17. februar 2003 Jeg lurer litt på å bestille brudekjole på nett.. men synes det er litt vanskelig med disse størrelsene.. Jeg er 177 høy, og bruker til vanlig størrelse 38/40 eller Medium. Jeg prøvde brudekjolen til en venninne av merket sincerity bridal, merket størrelse 14. Denne var verken sydd inn eller ut, og satt perfekt til meg. Sånn jeg har forstått det vil dette tilsvare 42 i norske størrelser, er det riktig? Er det vanlig at brudekjolene er litt små i størrelsen?
Vestlandstausa Skrevet 17. februar 2003 #2 Skrevet 17. februar 2003 Eg har bestilt kjolen min på nettet. (Bridesave.com). I str. 14. Men hadde prøvt kjolen i Norge på forhånd(det er ikkje sincerity kjole). Brukar vanligvis 40 str. Men den passa perfekt fordi eg er en str. D i BH, og kjolen eg har valgt er en med snøring bak. Lykke til, Vestlandstausa, som giftar seg 2. august :D
Gjest Anonymous Skrevet 17. februar 2003 #3 Skrevet 17. februar 2003 Det er kjempevanskelig med størrelse på brudekjolen !!!! Etter ¨å ha vært på prøver runde og prøvd kjoler fra str. 40- 48 (!) så endte jeg opp med en i st.46.....( bruker ellers 40-42), Så det er nok smart å prøve et sted, og så kanskje bestille kjole på internet.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå