Gjest Kristin_ Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Jeg er nok en typisk student Jeg har ikke spesielt mye dyre merkeklær, går rundt i smånerdete og spesielle t-skjorter og jeans. Har en forkjærlighet for sneakers, skulle helst brukt de året rundt. Bruker lite sminke og har håret relativt "vanlig" men om jeg først steller meg smeller jeg gjerne skikkelig til også
Gjest Tweek Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Jeg Har det siste året funnet ut mer åssen stil jeg har.. Går som regel i høyhelte sko, ente støvletter eller pumps.. Går i dongribukser som er passe stramme, og en topp med genser over eller myk deilig gensercardigan.. Høres kånete ut, men ser ikke sånn ut.. HJemme går jeg alltid i topp slæskebukse og dynetøfler Det er digg.. Jeg sminker meg hver dag nesten, foruten dagen derpå hvor jeg liker å bare være hjemme.. Sminker meg ikke mye, men mest rundt øynene og litt rouge i skinnene..
Rexina Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Jeg går bare kledd i skjørt (A-form) og har en feminin stil (liker veldig godt bluser). Liker farger som lyserosa og lyseblå, men går mest i svart. Er egentlig veldig glad i 50-tallet og har hjørt denne stilen lenge. Litt sånn 50-talls sofistikert jente jente.. Nå har jeg sansen for grafiske mønster, og har kjøpt noen svart hvit kjoler med litt spennende mønster
Quirky Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 En blanding av rock-chic (converse, skinnjakke, drainpipes), 60-tall og 80-tall (ikke neonfarger og leggvarmere, bare oversized topper o.l).
Gjest Fruktfat Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 (endret) for tiden v-genser, lang singlet og dressbukser gjerne svart. men må ha noe som skiller seg ut, og det blir ofte skoene. røde sko, grønne sko, sko med "flekker", osv ( DM's ). sneakers er en hit utenom på vinteren, og da gjerne fra sportsbutikk (adidas har mange fine). sminker meg hver dag og ordner håret (er frisør). synes det er morsomt med en helt straight stil men hvor noe ikke stemmer (jobbet sammen med ei som brukte joggesko til dress :-D ), og det kan være f.eks hårfarge, sko, belter. Endret 28. januar 2007 av Fruktfat
Lola83 Skrevet 28. januar 2007 #7 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er typisk klassisk og skikkelig preppy i stilen. Trives best i klær med enkle snitt, helst ensfarvede.. Sort dressbukse, sort langermet genser/topp, sort frakk og rosa Burberry skjerf er veldig meg. Ellers har jeg stor kjærlighet for pene SKO, vesker, masse make up og stylet hår. Stilen blir nok definert som dollete, og det er veldig greit
kitekatt Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Jeg er vel ganske lite spennende i stilen. På jobb har jeg visse restriksjoner for hvordan jeg kan kle meg så da blir det fort til at det er slike klær jeg kjøper. Endel skjorter /enkle topper/ søte topper, grå, svarte, brune dressbukser, cardigans, ensfargede pologensere (helst mørke), dresskjørt, innimellom en dressjakke (liker det best til olabukser jeg da, og det kan jeg ikke bruke på jobb, men skal jeg ut er det fint) sko/ støvletter med hæler. Gjerne et kult belte eller armbånd for å sprite opp litt. Dette var vanskelig lenge da jeg var typisk "svart" og småfrika (hang på so what i 10 år, hvis det sier noe om stilen). Sliter litt om sommeren da jeg har to tatoveringer på overkroppen jeg må skjule (en stor drage på venstre arm og en mindre tribal bak høyre skulder) ikke alltid så lett i varmen. Piercingen i nesa fikk jeg lov å beholde for den er så liten Hjemme går jeg mye i olabukser og bomullstopper fra HM (har lite barn, mye søl), skal jeg ikke ut er det treningsbukser som er tingen. På byen pynter jeg meg mer. dressbukser, skjørt, mørke olabukser, kule støvletter, enkle men pene topper, store øredobber, veske som spriter opp etc. Blir mer rocka/ pent da...som er mer min personlige stil utviklet. Blanding av hvordan det VAR og hvordan det er NÅ. Ikke lett det der, først en stil, så hjemmemamma i et år med det som medfølger av kjipe klær, opp og ned i vekt, , så måtte kle seg pent. Sminke bruker jeg hver dag på jobb, hadde vel ikke klart å gå på jobb uten, og når jeg skal ut. Ikke i helgene hvis jeg bare skal på ikea eller i butikken, og ellers være hjemme. Endret 28. januar 2007 av kitekatt
Gjest Tweek Skrevet 28. januar 2007 #9 Skrevet 28. januar 2007 for tiden v-genser, lang singlet og dressbukser gjerne svart. men må ha noe som skiller seg ut, og det blir ofte skoene. røde sko, grønne sko, sko med "flekker", osv ( DM's ). sneakers er en hit utenom på vinteren, og da gjerne fra sportsbutikk (adidas har mange fine). sminker meg hver dag og ordner håret (er frisør). synes det er morsomt med en helt straight stil men hvor noe ikke stemmer (jobbet sammen med ei som brukte joggesko til dress :-D ), og det kan være f.eks hårfarge, sko, belter. ← Åå, på meg har det alltid vøæ et eller annet osm ikke passer så det bare ser halvt ut! Det er så irriterende. Jeg er vel ganske lite spennende i stilen. På jobb har jeg visse restriksjoner for hvordan jeg kan kle meg så da blir det fort til at det er slike klær jeg kjøper. Endel skjorter /enkle topper/ søte topper, grå, svarte, brune dressbukser, cardigans, ensfargede pologensere (helst mørke), dresskjørt, innimellom en dressjakke (liker det best til olabukser jeg da, og det kan jeg ikke bruke på jobb, men skal jeg ut er det fint) sko/ støvletter med hæler. Gjerne et kult belte eller armbånd for å sprite opp litt. Dette var vanskelig lenge da jeg var typisk "svart" og småfrika (hang på so what i 10 år, hvis det sier noe om stilen). Sliter litt om sommeren da jeg har to tatoveringer på overkroppen jeg må skjule (en stor drage på venstre arm og en mindre tribal bak høyre skulder) ikke alltid så lett i varmen. Piercingen i nesa fikk jeg lov å beholde for den er så liten Hjemme går jeg mye i olabukser og bomullstopper fra HM (har lite barn, mye søl), skal jeg ikke ut er det treningsbukser som er tingen. På byen pynter jeg meg mer. dressbukser, skjørt, mørke olabukser, kule støvletter, enkle men pene topper, store øredobber, veske som spriter opp etc. Blir mer rocka/ pent da...som er mer min personlige stil utviklet. Blanding av hvordan det VAR og hvordan det er NÅ. Ikke lett det der, først en stil, så hjemmemamma i et år med det som medfølger av kjipe klær, opp og ned i vekt, , så måtte kle seg pent. ← Hvorfor kan du ikke vise tatoveringene?
kitekatt Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Åå, på meg har det alltid vøæ et eller annet osm ikke passer så det bare ser halvt ut! Det er så irriterende. Hvorfor kan du ikke vise tatoveringene? ← Har med veldig mange mennesker å gjøre hver dag, også folk i høyere stillinger og sjefen vil gjerne at vi skal fremstå som proffe, strømlinjeformede. Forstår noe av det, men ikke alt Feks. synes jeg at pene olabukser med en dressjakke ikke gjør noe, og tatoveringene burde vært greie sålenge man ikke flasher de med vilje liksom. Men sånn er det. Nå får vi ny sjef, og han er noe mer liberal sånn sett.
Dixie Skrevet 28. januar 2007 #11 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Har nok en ganske konservativ klesstil. På jobb går jeg stort sett alltid med dress /drakt. Ellers så går jeg mye med jeans og skjorter/v-hals gensere/blazere... Men på den andre siden er jeg ekstremt glad i *bling-bling*og rosa... Også er jeg kanskje sporty, så har nok en merkelig stil sånn totalt sett... Også har jeg totalt veske, solbriller og sko dilla... Alltid sminket (men på en diskre måte) og ordnet på håret... Endret 28. januar 2007 av Dixie
Gjest Frk. Grønn Skrevet 28. januar 2007 #12 Skrevet 28. januar 2007 Tror jeg er ganske ordinær.. Jeg går mest i jeans med topper som har trekvart ermer, eller en topp med cardigan utenpå. Har hatt en lang periode der jeg brukte veldig mye brunt (og jeg er fortsatt glad i brunt), men har fått dilla på rødt og grønt i det siste. Er også glad i å gå i knelange skjørt (året rundt), og om sommeren går jeg gjerne i en enkel (knelang) kjole. Har også litt sansen for t-skjorter med artige statements Bruker stort sett lave sko til hverdags, men går gjerne i pumps eller sko med litt hæl også. På byen bruker jeg gjerne mørke jeans eller knelange skjørt med en topp som spriter opp antrekket sammen med høyhelte sko/pumps, kjeder, øredobber, vesker, stylet hår og litt mer sminke enn til hverdags. Sminker meg ca. 6 dager i uka, men jeg holder meg til mascara, eyeliner, lipgloss/leppepomade og kanskje litt rouge innimellom (særlig på vinteren). Og håret styler jeg også like mange dager i uka. Håret er nesten skulderlangt og kan styles i mange frisyrer så det varierer etter humøret.
Mischa Skrevet 28. januar 2007 #13 Skrevet 28. januar 2007 Hvis jeg er på jobb må jeg også forholde meg til en viss kleskode og den tilsier at jeg ikke får bruke olabukser med mindre jeg har en pen, pyntet topp til eller dressjakke. Så det blir enten olabukser eller sorte/brune bukser, støvletter/pumps (så fine men komfortable som mulig) og en topp med smykker til, prøver å være moteriktig uten å være for pyntet.. Ellers er det hettegenser og sneakers.. hvis jeg tar den slappe stilen. Vil si at stilen min er en blanding av preppy, sporty og glamorøs.. Elsker ting som ser luksuriøse ut.. liker at klær og tilbehør ser dyrere ut enn de egentlig er..
FashionySara Skrevet 28. januar 2007 #14 Skrevet 28. januar 2007 Jeg får stadig høre at jeg er veldig motebevisst, og blir omtalt som den som har en "vellykket" garderobe. Jeg elsker fashion, klær og jeg elsker å kle meg opp. Alt fra drainpipes, pumps til finere skjorter med store vide midjebelter. Jeg er glad i detaljer, og prøver alltid å se gjennomført ut. Jeg har også et veldig stort budsjett, som jeg har prøvd å kutte ned på...
Gjest Kristin_ Skrevet 28. januar 2007 #15 Skrevet 28. januar 2007 Kanskje en litt bedre emnetittel, så folk skjønner hva tråden handler om ?
Eamane Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 28. januar 2007 de som har svart har tydeligvis skjønt det
Gjest Kristin_ Skrevet 28. januar 2007 #17 Skrevet 28. januar 2007 Jeg mente at det trekker mer folk til tråden
Sukkersøta Skrevet 28. januar 2007 #18 Skrevet 28. januar 2007 Vet ikke om jeg holder meg til en stil akkurat. Det varierer fra dag til dag og dagsformen. Liker trange bukser, gjerne svarte dongeri, eller thights. DA har jeg gjerne flate høye svarte støvletter over (som jeg har alt for mange av-skogal). Svart skinnjakke går jeg ofte med, men liker også kåpe jakker med litt innsvinget liv. Liker høyhalsede gensre, lange og trange. Grått og svart eller hvit. Har enormt med sko. Elsker sko. Det er noe jeg bruker penger på. Har veldig mange støvletter av alle typer slag, går mest i svart. Holder meg unna alt med pels, rosa farger, bling bling. Liker 80-tallet. I hvertfall innslag av det, det helt ekstreme holder jeg meg langt unna. Av smykker liker jeg nå på vinteren rent sølv. Trenger ikke være ekte. Har alltid noe slag av øredobber og armbånd på meg. Bruker ikke særlig med sminke utenom rouge og lipgloss. Har langt hår så det henger som regel ned eller i hestehale. Bruker ikke stylingprodukter. Glatter det ut av og til da jeg har en del fall i håret. Hjemme ser jeg ut som en dass
skanky Skrevet 28. januar 2007 #20 Skrevet 28. januar 2007 Jeg er vel litt trendy rock chick. Standarduniformen er drainpipes, band t-skjorte og converse, men jeg er veldig moteinteressert og kler meg ofte mer opp. Bruker også en del tilbehør for å frekke opp antrekket. Nå for tiden går det mye i diverse strikkeplagg, skinn og fargene grå, svart og mørk lilla. Min favorittdesigner er Alexander McQueen, og Kate Moss må vel kalles mitt moteikon. Har en tendens til å plukke ut de samme elementene fra trender som hun bruker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå