Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Hvilke av disse tingene synes dere er naturlig/ok å fortelle venninner om deres partner? 1) Penisstørrelse 2) Ting han gjør i senga 3) Ting han har angst eller komplekser for svar gjerne på hva du ville tenkt om at han forteller sine venner tilsvarende om deg også (men bytt ut punkt en med hvor trang du er evt detaljer om åssen du ser ut naken, da). Selv ville jeg aldri utlevert en partner på noen av disse tingene. Har uansett ikke for vane å diskutere sexlivet med venninner, men hvis jeg skulle gjort det måtte det vært ting som hadde med meg selv å gjøre, og ikke å utlevere partneren på noen måte.
aimee Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Jeg ville ikke snakket om noe av dette, selv til en nær venninne. MEN. Før man rekker å bli "offisille kjærester", kan det jo hende at f.eks punkt 1 og 2 skulle dukke opp på et jentevorspiel Så før man blir sammen, JA, etter, NEI? Hmm... Eller, nei.. Nei på alt.
tommeline Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Snakker ikke om noen av de punktene til venninner. Det er privat! Og haddde blitt både såret, lei meg og sint hvis han fortalte slike ting om meg til sine venner!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Jeg ville ikke snakket om noe av dette, selv til en nær venninne. MEN. Før man rekker å bli "offisille kjærester", kan det jo hende at f.eks punkt 1 og 2 skulle dukke opp på et jentevorspiel Så før man blir sammen, JA, etter, NEI? ← Hehe, så du tester ut punkt en og to FØR dere blir sammen?
aimee Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Ja erru gæren!! (og det er ikke tull en gang...hehe) Men bare så det er sagt, jeg er i et lykkelig og evig samboerskap nå altså.
Arkana Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 Ingen av delene. Generelt snakker jeg lite om sexlivet vårt med andre, det synes jeg faktisk er en privatsak, og jeg er heller ikke spesielt interessert i andres sexliv heller. Og jeg er ellers enig at man heller utleverer ting om seg selv enn om andre.
momo Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Prater ikke om noen av de delene. Men jeg og besteveninna mi prater om sex, men går jo ikke i detalj. Og dette er ting kun hun og jeg prater om, vi sier jo ikke det til andre.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 1) Penisstørrelse Nei. 2) Ting han gjør i senga Som hovedregel, nei. 3) Ting han har angst eller komplekser for Ikke om det er noe han holder hemmelig, men at jeg kunne nevnt "på en måte er det greit å ha en mann som er like stresset når det kommer edderkopper i hus som det jeg selv er, jeg slipper i det misnte å bli ledd av, men praktisk er det ikke" el kunne jeg nok sagt. Kommer helt an på hvordan han selv snakker om det, og om det er noe han har fortalt selv. "Har uansett ikke for vane å diskutere sexlivet med venninner, men hvis jeg skulle gjort det måtte det vært ting som hadde med meg selv å gjøre, og ikke å utlevere partneren på noen måte." Jeg forstår ikke hvordan det kan gjennomføres fullt ut. Jeg har ingen grunn til å utlevere han og hans sexliv, men når jeg kun har hatt en sexpartner, så går det automatisk at om det er snakk om hva jeg liker, så vil det indirekte si noe om han og hans sexliv. Men jeg snakker svært lite om sex med personer jeg kjenner, pga at jeg har ingen det er "naturlig" å snakke om slikt med. Så for min del er det egentlig ikke et større problem enn at jeg er ekstra obs på å skjule identiteten min på nett når sex er et tema.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2007 #11 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har ingen grunn til å utlevere han og hans sexliv, men når jeg kun har hatt en sexpartner, så går det automatisk at om det er snakk om hva jeg liker, så vil det indirekte si noe om han og hans sexliv. Men jeg snakker svært lite om sex med personer jeg kjenner, pga at jeg har ingen det er "naturlig" å snakke om slikt med. ← Enig i det siste. Skjønner heller ikke hvorfor venninner, eller andre enn partneren, trenger å vite hva man liker på det området
L.v.b.s Skrevet 27. januar 2007 #12 Skrevet 27. januar 2007 1) Penisstørrelse 2) Ting han gjør i senga 3) Ting han har angst eller komplekser for Jeg ville ikke fortalt hverken nr. 1,2 eller tre. Kan ikke skjønne at venninner eller andre kan ha noen interesse av å vite det
pusla Skrevet 27. januar 2007 #14 Skrevet 27. januar 2007 Ingen av delene her heller. Kjæresten og jeg har prata litt om det, hva vi sier til venner/venninner. Ingen av oss utleverer så intime ting til andre, selvom jeg så klart prater om kjæresten min. Men aldri om sex, det er mellom oss to og det er vi enige om.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2007 #15 Skrevet 27. januar 2007 Ville aldri fortalt noe slikt om en kjæreste. Men har kaaanskje fortalt litt om ONS'er til en god venninne - ei stund etter når det har vært klart at det ikke kom til å bli noe mere med den karen. Forteller aldri om noen som jeg kan bli sammen med.
Solskinn Skrevet 28. januar 2007 #16 Skrevet 28. januar 2007 (endret) Hva han gjør i senga har nok også kommet opp. Nenves mindre om kjørester, og lite generellt, men vi nevner gjerne en liten positiv kommentar i forbifarta. Akkurat dette har jeg ikke så mye i mot. Detaljer skal ikke legges ut, men en liten kommentar er ok. Jeg har kanskje kommentert en eller to ganger i løpet av de syv årene vi har vært sammen. Hadde ikke brydd meg om han hadde kommet med en liten kommentar til sine venner heller, så sant ingen detaljer utleveres. Endret 28. februar 2007 av Gyngestol
Gjest Eir Skrevet 28. januar 2007 #17 Skrevet 28. januar 2007 Jeg synes det er greit å snakke om ting med en veldig nær venninne, dersom det er noe man trenger å ta opp med noen. Penisstørrelse kan jeg ikke tenke meg at kan være aktuelt i en slik sammenheng, men både hans komplekser, og ting han gjør i senga er ting som i gitte situasjoner kan medføre problemer for partneren, og som denne da har behov for å snakke med utenforstående om. Men da regner jeg også med at man velger de vennene man tar det opp med, med umhu.
Gjest gjesta Skrevet 28. januar 2007 #18 Skrevet 28. januar 2007 Forteller ingen av delene, fordi det er ting venninnene mine ikke har noe med..
Ravenna Skrevet 28. januar 2007 #19 Skrevet 28. januar 2007 Jøss. Jeg og venninnene mine er åpne på det området. Vi snakker mye om sexlivene våre egentlig, og er opptatt av størrelser. Jeg er vel generelt åpen om temaet. Men, det er klart dette gjelder slike man "holder på med", litt useriøst.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. januar 2007 #20 Skrevet 28. januar 2007 Stoooor forskjell på fast forhold og et mer eller mindre tilfeldig nummer. Hvordan folk har det i senga med sine faste partnere vil jeg vite minst mulig om egentlig, i og med at dette er folk jeg kan finne på å måtte sitte og spise en sivilisert middag sammen med, og IKKE FORSNAKKE MEG til, blant annet. One night stands, bra eller dårlig, har en viss underholdningsverdi. Rett og slett fordi det ikke er noe seriøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå