Yme Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Jeg satt her å spiste maten min, i fred og fordærvelse, men jeg klikka meg gjennom masse fine bilder av nakne damer og mennesker med rare syndromer. Etter en stund kom jeg over 2 Puma reklamer, som jeg syns jeg skal dele med dere. http://www.theforum.com/attachment.php?att...24&d=1120940103 http://www.theforum.com/attachment.php?att...25&d=1120940103 Jeg har ikke vært noe særlig pumatilhenger før, å den reklamen der greide liksom ikke å omvende meg.
micia78 Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Nej, fysj for noen ekle grise-reklamer... Men det er kanskje sånn at hvis man bruker Puma, så får man mere sex? Eller at man får så mye sex at man ikke trenger å jogge? Men, må si meg enig i at jeg ikke er blitt noe mere begeistra for Puma nå, jeg heller... er glad i å jogge, så da får det bare bli litt mindre sex, hvis det er sånn det skal være...
Yme Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 27. januar 2007 Syns det virka mer som det var "bruk puma, så søler du sæd på låret, når du suger pikk!" Jeg har ikke lyst å suge pikk, å hvis jeg skal ha sæd på låret, så skal det være mitt eller Boyah sitt!
micia78 Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Har personlig egentlig aldri syntes det er sånn vilt opphissende med sæd på låret, er ikke det som får meg til å løpe og kjøpe hvertfall... skal det være gøy med sæd, så er det vel kanskje i håret det kan bli morsomst... sånn som hun i dama, med det navnet jeg ikke kan huske, i den filmen jeg heller ikke kan huske navnet på akkurat nå (hun som også er med i Chalies Angels...) hvor hun får en herlig pannehårsfrisyre... Og hvorfor har hun sæd på låret når det ser ut som om hun fortsatt er i gang med å suge han fyren? Har hun kanskje vært så heldig å finne seg en som gjerne vil komme mange ganger i trekk når han blir sugd? Åh, det er ikke noe som å sitte en lørdagskveld og analysere dårlige reklamer! Bare jeg kunne gjøre det og tjene penger på det! Ville vært langt mellom de kjedelige dagene da, ja Herlig at du la dem ut her Yme! You made my day today
Yme Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 27. januar 2007 Alt for deg, kjære! Hadde vært bra å tjene penger på det her, ja! Da hadde jeg tjent bra, for å si det sån! Jeg gjør jo aldri noe aant
Navnløs Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Eller at man får så mye sex at man ikke trenger å jogge? ← Jeg tror vi går for den, jeg! Puma-netshop - here I come!
Yme Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 27. januar 2007 Jeg tror vi går for den, jeg! Puma-netshop - here I come! ← Hvis du ikke er jomfru på bryllupsnatta, så kan det være det samma med hele greia
Navnløs Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 Hvis du ikke er jomfru på bryllupsnatta, så kan det være det samma med hele greia ← Toget har gått osv... Faen. Jeg som ville gifte meg og alt! Får ta søstra di isteden.
Yme Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 27. januar 2007 Toget har gått osv... Faen. Jeg som ville gifte meg og alt! Får ta søstra di isteden. ← Ah, men rumpemøydomme tels
aline Skrevet 27. januar 2007 #11 Skrevet 27. januar 2007 ... altså.. dersom man sitter på kne foran en mann og suger ham... og han kommer hvordan i helvete havner sæden hans PÅ LÅRET??? er det noe sæd gjør om man suger i stående stilling liksom? detter den bare rett ned da? skulle ikke sæden havnet i ansikt, bryst eller andre steder der en sprut naturlig ville havnet om man sitter sånn?? nei, DET syntes jeg gjorde hele reklamen tåpelig, jeg vil ikke suge noen mann med renne-sæd, jeg vil ha sprut! ærlig talt!
Gjest Nedfall Skrevet 27. januar 2007 #12 Skrevet 27. januar 2007 ... altså.. dersom man sitter på kne foran en mann og suger ham... og han kommer hvordan i helvete havner sæden hans PÅ LÅRET??? er det noe sæd gjør om man suger i stående stilling liksom? detter den bare rett ned da? skulle ikke sæden havnet i ansikt, bryst eller andre steder der en sprut naturlig ville havnet om man sitter sånn?? nei, DET syntes jeg gjorde hele reklamen tåpelig, jeg vil ikke suge noen mann med renne-sæd, jeg vil ha sprut! ærlig talt! ← De som ikke liker sad, spytter det jo ut eterhvert.. da kommer de litt på låret åsså.
Yme Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #13 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Det er ikke alle som er heldige nok til å ha luksusen som er kjeve! Tenk om dama har vært utsatt for noe forfærdelig? (om man mister kjeven, så er det nok ikke en hyggelig opplevelse) Så jeg syns det er ganske grusomt, og faktisk helt jæævla av deg å skrive et svar som det der, Aline! Edit: Ja, og som Nedfall sier... Når man spytter, kommer det altid litt på låret! Dette har jeg erfart gang på gang. Endret 27. januar 2007 av Yme
Gjest Nedfall Skrevet 27. januar 2007 #14 Skrevet 27. januar 2007 Det er ikke alle som er heldige nok til å ha luksusen som er kjeve! Tenk om dama har vært utsatt for noe forfærdelig? (om man mister kjeven, så er det nok ikke en hyggelig opplevelse) Så jeg syns det er ganske grusomt, og faktisk helt jæævla av deg å skrive et svar som det der, Aline! Edit: Ja, og som Nedfall sier... Når man spytter, kommer det altid litt på låret! Dette har jeg erfart gang på gang. ← Kveveløs, ja, hva med hodeløs, det er sånn i Irak fweks. De mister hodet hele tiden.. Ikke rart at saden detter ner...
Yme Skrevet 27. januar 2007 Forfatter #15 Skrevet 27. januar 2007 Kveveløs, ja, hva med hodeløs, det er sånn i Irak fweks. De mister hodet hele tiden.. Ikke rart at saden detter ner... ← Nettop, så derfor er det usmakelig at Aline skal rakke ned på dem. De kan ikkeno for at de tok en faceplant, rett i et minefelt!
aline Skrevet 28. januar 2007 #16 Skrevet 28. januar 2007 det er klart, jeg tenkte rett og slett ikke på alle de kjeveløse, mystery solved! tusen takk, jeg lå å vrei meg i hele natt pga dette, så at dette gjør at jeg kan få en strålende dag uten å tenke på sæd på låret. hjertelig takk, og meeeeget beklager til alle de kjeveløse, det var IKKE meningen å trakasere dere, helt sant altså.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå