LaToya Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Hei ! Jeg har nylig startet med Biotherm og er kjempe fornøyd. Og lurer på om det er noen som har prøvd solkrem, selvbruningskremen, shampo - balsam - hårkur og sminke fra Biotherm ? Fornøyd/ikke fornøyd Leste også i en brosjyre at de har en ansikts maske for nomal hud, noen som har prøvd denne ?
Nemesis Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Jeg har en duo øyenskygge som jeg er veldig glad i og som jeg bruker når jeg skal ut på byen. Har også lipgloss derifra som jeg er fornøyd med. Maskaraen look intense har jeg også prøvt. Av den får du naturlige øyenvipper med litt lengde.
Sniff Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 hehe, svarer her og jeg Jeg har prøvd foundationen (light! heter den) og det transparente pudderet deres. Og dette bruker jeg nå fast. Mao. veldig fornøyd. Gir et veldig naturlig og lett resultat. Supert for de som ikke liker at det ser ut som de har på foundation. Og passer bra for de med blandingshud.
Krista83 Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Jeg bruker Biotherm aftersun om sommeren. Den er jeg kjempe godt fornøyd med, og så lukter den godt også
aimee Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Jeg eeeelsker Biotherm og har brukt det i mange år. Anbefaler fuktighetskremen for tørr hud (men din var kanskje normal?), aftersun er kjempedeilig, fuktighetsmasken også er knall god og bodylotion er herlig! Kjøp det billig på strawberrynet.com Hei! Hvem betalte meg for all denne reklamen? Ingen!
Dixie Skrevet 28. januar 2007 #6 Skrevet 28. januar 2007 Bodylotionen og hårkuren er jeg avhengi av!!! Hårkuren er den desidert beste jeg noensinne §!!!!
LaToya Skrevet 28. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 28. januar 2007 fuktighetsmasken også er knall god Hvilke maske er det du bruker ?? Så gøy at flere er kjempe fornøyd.
aimee Skrevet 28. januar 2007 #8 Skrevet 28. januar 2007 Siden jeg har så tørr hud som jeg har, bruker jeg den masken som heter noe som "emergency hydration mask". Jeg har ikke sett etter andre masker, men det finnes helt sikkert Gjett om jeg skal prøve hårkur da! Den hadde jeg ikke hørt om en gang, så takk for tipset!
Gjest Keycha Skrevet 1. februar 2007 #9 Skrevet 1. februar 2007 Biotherm er best på foundation! Jeg har en som heter aqua et eller annet... Never been so pleased...
GoldenGlow Skrevet 1. februar 2007 #10 Skrevet 1. februar 2007 Personlig liker jeg ikke sminken så godt som mange andre merker, men kropp og hår produkter har jeg kjempe erfaring med! Nå bruker jeg bare dusjgele, bodylotion og skrubb fra Biotherm, men er veldig gode produkter!
Latee Skrevet 1. februar 2007 #11 Skrevet 1. februar 2007 Fikk en prøve på shampoo en gang, og håret mitt føltes ordentlig rent og luftig etterpå! Veldig fornøyd,
Gjest care Skrevet 1. februar 2007 #12 Skrevet 1. februar 2007 Jeg har vært utrolig fornøyd med Biotherm. Brukt deo, krem, shampoo, balsam og peeling. Var kjempefornøyd med det helt til jeg fikk vite at de testet sine produkter på dyr. Da ble det brått slutt. Synd i grunn.
Cata Skrevet 1. februar 2007 #13 Skrevet 1. februar 2007 Bruker dusjgele og bodylotion derfra. Har dessuten en prøvekrukke med ansiktskrem som jeg tester akkurat nå.
Philippa Skrevet 2. februar 2007 #14 Skrevet 2. februar 2007 (endret) Jeg er veldig fornøyd med bodylotionenen (hvit med blå stripe). Den gjør underverk for tørr hud. Endret 2. februar 2007 av Philippa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå