Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. januar 2007 #1 Del Skrevet 27. januar 2007 Hva foretrekker dere av krem og gel når det gjelder pleie til ansikt/øyne? Prøvde Acos ansiktsgel for en del år tilbake og den var forsåvidt grei, men veldig anonym, og ga ikke noe særlig til huden min. Kan det stemme at ansiktsgel anbefales til de med fet hud og kremer til de med normal hud? (for å sette det veldig på spissen..) Til øynene har jeg bare brukt krem selv, men prøvde en gang en øyegel (fra Oriflame?) som mamma hadde i skapet og den var god og lindrende, så når jeg skal skaffe meg ny øyekrem/gel lurer jeg på hva jeg skal velge. Noen gode forslag til ung (=21 år) hud? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 27. januar 2007 #2 Del Skrevet 27. januar 2007 Når det gjeld sånn ansiktsvask, så likar eg best gel. Men kva vil gel sei? At det er gjennomsiktig? Kremen er kremete? Isåfall har favorittansiktskremen vil vore gel. Syns gel er betre på huden enn krem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 27. januar 2007 #3 Del Skrevet 27. januar 2007 Gelen er (innbiller jeg meg) litt "lettere" enn krem..? Ikke vet jeg, hehe.. Innbiller meg også at gelen kan være litt mer forfriskende enn krem? Mulig jeg bare innbiller meg dette altså, men jeg lurer, så hvis noen har et godt svar, så kom med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 27. januar 2007 #4 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg er like UNG som deg og liker veldig godt Clinique sin all about eyes øyenkrem. Jeg liker best når øyenkremen er litt kremete og ikke for flytende, så vil du fortsatt holde deg til krem så er clinique sin god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå