Donnie Darko Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 http://soundworks.nerim.net/SeasonOfMist/D...%20-%20Anti.mp3 "Anti" fra den kommende skiva "Ordo ad Chao". Synes det låt ganske kul jeg, bedre enn sist ialle fall!! Helt sinnsyk kjapt på basspedalene! Mye mørkere og sintere riff enn den forrige skiva. Hvis resten av albumet er like fett tror jeg jaggu dette blir årets metall skive. Mayhem var et av mine favorittband for noen år siden og jeg synes fortsatt de er noe av det bedre innen norsk ekstremmetal. Det er fett å høre at de har slutta å lefle med tekno og gått tilbake til skikkelig frekk old-school svartmetall. Dette er kanskje ikke så veldig relevant for den gjengse KG'r men et par metallhuer er det jo her inne.
Leifr Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Dette høres jo riktig trivelig ut! Attila er tilbake og i storform, tydeligvis.
Donnie Darko Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. januar 2007 Jepp.. er noen meget stemningsfulle vokallinjer mot slutten der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå