birgitte242 Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Er det noen som har gode råd for å nøytralisere rødskjær i blondt hår? Jeg valgte desverre en litt annen nyanse enn vanlig (samme merke) da jeg skulle farge etterveksten i dag. Resultatet ble at mitt askeblonde hår med lysere striper ble rødblondt med pippi-sjatteringer Hva gjør jeg nå? Finnes det noen triks ( a la ketchup fjerner grønnskjær) eller må jeg krype til frisøren og bruke masse penger for å få vekk det røde og tilbake til kald farge? Alle tips mottas med takk :bukke:
CheapChampagne Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Lilla og sølvfarget shampoo fjerner gulskjær, men hvis det er nærmere rødt så tror jeg du må til frisøren..
Catzy Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Bruk sånn sølvshampoo først, og se om det blir bra nok. Du får kjøpt en slik fra l'Oreal Professional fra frisører.
Menninni Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 blå shampoo balsam nøytraliserer oransje toner. de har bl.a en slik blå shampoo på vita fra toni & guy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå