Gjest Gjest_Sliten_* Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Jeg sluttet med cipralex for ca 2 måneder siden. Etter dette har jeg opplevd at følelseslivet har kommet tilbake for fullt - på godt og vondt. Jeg skriver ikke så mye hva jeg opplever i forhold til dette, for jeg vil først og fremst høre deres erfaringer i forbindelse med å slutte med dette, både positive og negative.
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 Jeg sluttet med cipralex for ca 2 måneder siden. Etter dette har jeg opplevd at følelseslivet har kommet tilbake for fullt - på godt og vondt. Jeg skriver ikke så mye hva jeg opplever i forhold til dette, for jeg vil først og fremst høre deres erfaringer i forbindelse med å slutte med dette, både positive og negative. ← Hei. Jeg har prøvd både cipralex og andre "lykkepiller". Sluttet med de for et par år siden nå. Jeg trappet ikke ned slik legen min anbefalte meg å gjøre, men sluttet på dagen. Husker at jeg syntes d var kjempeslitsomt, følte meg totalt ustabil og hadde d vondt følelsesmessig. Men etter en tid gikk dette over. Nå er jeg så gla fordi jeg ikke tar noen form for "lykkepiller" , og sier nei hvis lege tilbyr meg d. Jeg opplever at noen leger kan være litt for rask til å dele ut vidunderpiller. I dag har jeg d veldig godt, men har jobbet mye med følelseslivet mitt gjennom å snakke med andre i selvhjelpsgrupper og gått i terapi. Jeg tenker at følelser ikke er farlige, men de kan være fryktelig vonde. I dag ønsker jeg å akseptere alle mine følelser, gode og vonde, og få bli kjent med meg selv. Jeg synes d bare har vært positivt for meg å slutte med de tabelettene. Men at d kan hjelpe andre skal jeg ikke blande meg opp i. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå