Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri handlet på Strawberrynet, men vurderer å kjøpe flere produkter derfra.

Siden de har gratis porto, så spiller det ve ingen rolle om jeg bestiller 5 ganger, for å holde meg under 200 grensa?

Hvordan gjøre dere det, dere som handler flere produkter der? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bestilt en og en ting i samme slengen, ja. Ikke noe problem.

Skrevet

Men sender de i flere forsendelser da...?

Skrevet

Ja, de sender produktene i en og en pakke. Du må bare avslutte ordren og foreta en ny ordre.

Skrevet

Jeg bestiller også en og en ting derfra

Skrevet

Ingen problem og bestille en og en ting fra SN.

Skrevet

Flott! Takk for svar dere. :)

Nå skal de shoppes! :sjarmor:

Gjest Fruktfat
Skrevet

og da har du i tillegg fordelen av at det går fortere til du når høyere prosentrabatt :)

Skrevet

Det er vel sånn at om du handler for over 200kr, så kan du etter å ha hentet varene hjemme seden kvittering for toll til SN så dekker de denne ???

Så da koster det ikke mer å bestille masse sammen, du må bare legge ut og så får du tollavgiften tilbake fra dem.

Skrevet

De dekker kanskje toll, men ikke moms vel?

Skrevet
De dekker kanskje toll, men ikke moms vel?

De dekker alt du må betale ved forenklet fortolling. Men pga at det er litt styr å sende inn og sånn, har jeg kjøpt en og en ting når jeg kan komme under 200. Har jeg kjøpt dyrere ting, handler jeg gjerne en del i slengen, siden jeg likevel må sende inn til dem.

Men jeg har hørt om at noen som la inn to separate ordrer samme dag fikk dem i en pakke og måtte fortolle, derfor lar jeg det gå en dag mellom hver bestilling, og passer på at jeg har fått mail om at pakken er sendt, før jeg bestiller noe nytt.

SN kan for øvrig anbefales!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Kjøper også en og en ting så lenge jeg er under 200 kr grensa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...