Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når minstemann er blitt så stor at vi ikke trenger å bruke dypbag'en mer, lurer vi på å selge vogna og heller kjøpe en litt enklere sportsvogn...

Men det jeg lurer på er hvor mye jeg kan anta at vi får for vogna... Hva tror dere er en realistisk salgspris?

Det er en sort og grå Simo Komi, med stor dypbag, overtrekk, regntrekk osv. Det er en av limited editon-typen, med understell av krom. (Kun produsert 500 stk.) Vogna er meget pent brukt og ser veldig pen ut - faktisk så god som ny. Den ble kjøpt i 2004, så den er 2 1/2 år gammel... Nypris var 6999,-

Takknemlig for innspill...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Satt maxpris jeg. Prøvd først med halv og heller tatt av litt om det ikke gikk.

Skrevet

Under halv pris.

De selger jo 2006 simo kombivogner helt nye til 3990 nå.

Da hadde jeg aldri betalt 3500 for en 2004 mod.

Vi solgte en 6 mnd gammel simo kombi med stelleveske til 2500.

Skrevet

Jeg bruker alltid å først se på finn.no for å se hva andre vogner går for. Sammenligner årsmodell og hvor slitt dem er.

Skrevet

Det er ikke lett å selge brukte vogner, siden vogner nå selges så rimelig rett fra butikken. Vi trodde også at vi kunne få ca halv pris for vår (var da brukt i underkant av 3 år). Vi solgte den for 1000,- (teutonia som så fint brukt ut). Da hadde vi den liggende en god stund før den ble solgt.

Hadde ikke kjøpt brukt selv jeg om jeg skulle hatt en vogn til. Det er kjekkere å ha en som er helt ny :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...