Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest grønnsåpe
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en bukse fra h&m over nett. Noen av dere som har gjort det? Hva kan dere si om str, kvalitet osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på her.

Kjøper selv masse HM over nett, men aldri bukser ( bortsett fra treningsbukser), er liksom litt skeptisk til bukser fra HM....Skal sies at bukser er det vanskeligste jeg kjøper da...Blir liksom aldri fornøyd....

Er selv på jakt etter et stykk baggy jeans for tiden, og lurte på om noen av de på HM kunne være et alternativ?

Skrevet

Jeg anbefaler å prøve buksene i butikk før dere evt bestiller (mister jo noe av poenget da, men...). En ting er å bestille jeans (av en type dere har prøvd på HM før), men ellers varierer størrelser og passform enormt synes jeg.

Synes også at jeansene er litt små i størrelsen. Den jeg har er i en størrelse større enn jeg vanligvis bruker.

Skrevet

Anbefales ikke... Jeg kjøpte en hvit jeans squin i str 25 og jeg har samme modell og størrelse i mørkeblå og sort, og de sitter perfekt på men den hvite jeg fikk i posten, var vid, spesielt ved nedre mageregionble det "posete" og lommene satt så langt nede på buksa at det så ut som rompa var der lårene er. Ikke særlig pent! Best å prøve først.

Gjest grønnsåpe
Skrevet

jeg rakk å bestille før jeg leste svarene deres :sjenert: får satse på at den passer! :) hvis ikke får jeg bare sende den tilbake.

Skrevet

De er ihvertfall ikke lange nok i beina til meg, og jeg bruker ca 34 i lengde i jeans.

Skrevet

Har ikke prøvd så mange, men har en bukse jeg syntes virket fin i butikken - den sitter pent, men er trang i skrittet og kort i beina, enda jeg ikke har spesielt lange bein for størrelsen... Ville nok prøvd buksene i butikken framfor å bestille på nett, men så synes jeg også bukser er vanskelige å kjøpe, og handler dem derfor alltid i butikk. Unntatt joggebukser, hehe.

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg har kjøpt treningsbukser flere ganger, og det har gått fint. Men med jeans (f.eks) skal det en så liten bom til før passformen blir dårlig etc at det lureste er å prøve, er jeg redd...

Skrevet

Har bestlt bukser på nett mange ganger, både på hm og diverse andre. Det har gått helt fint. Har vel returnert en R&R bukse en gang, fordi den var ekstremt stor, men ellers er det bare å ta mål, og målene er som regel oppgitt. Men det er klart at viss du vet at det er noe som er vanskelig når du ser etter jeans, i butikken, kan det bli samme problem på nett. Den sqin-buksa er stor i str, forresten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...