Gå til innhold

Tips til en tv-/filmfigur jeg kan kle meg ut som?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la inn et innlegg om dette på snikk-snakk for en tid tilbake, men tenkte jeg måtte se om det var noen kreative sjeler her inne på hobbysidene som har noen idèer.. :sjenert:

Jeg skal på en fest der man skal kle seg ut som en tv-/filmfigur.. og jeg er HELT blank på hvem jeg kan gå som. Vanligvis hadde det vel ikke vært så veldig stort problem, MEN jeg er gravid i 9. måned, og har derfor ikke all verden med klær til rådighet.. Kanskje noen ser hva jeg kan bruke dette jeg har til...?

En knelang sort kjole med hvite prikker (noen som har brukt det i en film?), en knelang helt sort litt finkjole. Jeg kan sikkert få til en 80-talls og 70-tallslook hvis noen kommer på en film med det og hva de evnt hadde på seg. Den prikkete kjolen kan vel høre hjemme på 50- tallet, hvis noen kommer på en kjent 50- tallsfilm... Ellers kan jeg sikkert få til å se ut som en slags cowgirl eller noe.

Noen som vet av en dansefilm feks, så kan jeg bruke en av kjolene og avklipt strømpebukse, leggvarmere, ballerinasko el.lignende? Trenger bare forslag til noen filmer som har noe av dette i seg, eller noe helt annet som jeg kan hente inspirasjon fra. HJELP!

Har forresten brunt halvlangt hår.

Jeg skal møte kollegaene til mannen min for første gang også på denne festen, så jeg vil helst se LITT ok ut.. Max Mekker utgår liksom... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke syns det er for ille å vifte rundt med en sigarett i niende mnd, selv om den er utent, kunne du kanskje klart å forvandle deg til Audrey Hepburn i Breakfast at Tiffany's?

Store (falske) smykker, lange sorte hansker og et langt munnstykke, så tror jeg du hadde blitt kjent igjen. Audrey Hepburns look i denne filen er jo veldig berømt! Kommer kanskje an på snittet på den sorte kjolen din, dog.

Skrevet

Noen som vet av en dansefilm feks, så kan jeg bruke en av kjolene og avklipt strømpebukse, leggvarmere, ballerinasko el.lignende? Trenger bare forslag til noen filmer som har noe av dette i seg, eller noe helt annet som jeg kan hente inspirasjon fra. HJELP!

Har forresten brunt halvlangt hår.

Flashdance! :tommelsmil:

Hun har en grå vid t-skjorte til overdel og leggings. :)

http://www.bunnyshop.org/photos/uncategorized/flashdance.jpg

Skrevet

Å, kjære.. tror jeg blir å være redd for at noen skal se trusa mi hele tida jeg da :ler: I tillegg er det nok ikke så lekkert med en svær grå t-skjorte over den store magen. Blir jo å se ut som et telt.

Hihi... morsomt å se for seg :hoho:

Skrevet

Hva med en Stepford wife? SUPERHUSMOR i 50-tallsstil? :) Lag krøller og ha på en rød lebestift. Kanskje en hårbøyle?

Så kan du varte opp mannen din hele kvelden også ;)

Veldig morsom film forresten, hvis du ikke har sett den

Skrevet (endret)

Det var kanskje ikke så dumt. kan jo ha på meg et forkle også, som går an å ta av etterhvert hvis jeg vil.... Har ikke sett filmen nei. Handler det om sånne "typiske" husmødre på 50- tallet, som varter opp mannen sin hele tida?

Endret av Arielle
Skrevet
Det var kanskje ikke så dumt. kan jo ha på meg et forkle også, som går an å ta av etterhvert hvis jeg vil.... Har ikke sett filmen nei. Handler det om sånne "typiske" husmødre på 50- tallet, som varter opp mannen sin hele tida?

Uten å spoile filmen, så handler det om perfekte husmødre ja. Men du burde nesten se den, spesielt pga slutten. Eventuelt så kan du lese om den på wikipedia eller liknende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...