Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Driver å kikker på diverse md produkter, og vet fra tidligere lesning her at de fleste benytter seg av facial lotion her inne. Trodde det var det jeg også burde ha,men etter å ha lest litt inne på beautybridge, ble jeg litt usikker....

Ser nemlig at de også selger et tilsvarende produkt som heter Glycare lotion som tydeligvis er bedre egnet for kviser. Hmm. Blir bare forvirret her.

Noen som har prøvd dette?

Nå skal det sies at jeg i første omgang kun skal ha et slikt serum fra MD, og fortsette å bruke dermalogica rens og fukt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, så forskjellen nå. Måtte bare lese litt mer.....Den Glycare greia var jo kun for oily skin. Og det har jeg jo ikke!!!! Da blir det facial lotion her også!

Halleluja! :)

Gjest Deception
Skrevet

Glycare er veldig sterk, så du burde prøve Facial Lotion først, for å ikke ødelegge huden din helt. For sterke syrer, kan gi brannskadelignende hud.

Skrevet

Har brukt facial lotion en stund og er veldig fornøyd. men prøv facial cream - den er på krukke og har kremkonsistens. Helt super - spesielt nå på vinteren når man blir litt tørrere i huden (jeg blir i alle fall det...)

Skrevet

Takker så mye for tips! :blomst:

Er det forresten noe å spare på å kjøpe dette på nett? Finner ikke priser på disse produktene her i Norge.

Hvordan er det f.eks. med toll på pakker fra Beautybridge eller Skinstore? Pleier disse å bli "stoppet" i tollen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...