Gå til innhold

Kontaktlinser, Focus Dailies

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er egentllig min samboer som lurer på dette, men jeg tenkte jeg skulle spørre her siden KG-brukerne har svar på alt. ;)

Hvor er det billigst å kjøpe kontaktlinser hen? Gjerne på nett. Det må vel helst være Focus Dailies, men tar gjerne i mot tips om andre typer også.

Endret av ayrabeth
Videoannonse
Annonse
Gjest -eline-
Skrevet

Jeg bestiller mine Focus Dailies fra Lenses4net.com, er der jeg har funnet de billigst. Betalte 633 kr for 2*90 linser da jeg bestilte for noen dager siden. Sjekket som alltid to-tre andre steder før jeg bestilte, men de har alltid vært billigst.

Skrevet

Jeg kjøper også på lenses4net.com, alltid billigst :)

Skrevet

Tusen takk for svar, det så absolutt billig ut ja!

Skrevet

Lenses4Net sender vel fra Sverige slik at man må betale toll osv over 200 kr? Det rimeligste jeg har funnet er hos Specsavers. Der selger de FocusDailies under eget merkenavn (spesiallaget for Specsavers av samme produsent men med eget navn). Hos Specsavers heter de EasyVision. Tror jeg betale 1280,- for et halvt år sist jeg bestilte (i sommer).

Skrevet
Lenses4Net sender vel fra Sverige slik at man må betale toll osv over 200 kr? Det rimeligste jeg har funnet er hos Specsavers. Der selger de FocusDailies under eget merkenavn (spesiallaget for Specsavers av samme produsent men med eget navn). Hos Specsavers heter de EasyVision. Tror jeg betale 1280,- for et halvt år sist jeg bestilte (i sommer).

Da kjøper man i stedet mindre pakker til under 200 kroner pr/stk, eller så sier denne linken hvordan lenses4net gjør det: http://www.shopping4net.no/Shopping4net/No.../innmomsing.htm

Gjest -eline-
Skrevet

1280,- for et halvt år er 14 kr dyrere enn det vil være å bestille fra Lenses4Net ;)

Dersom man bestiller noe som koster mer enn 200 kr fra Lenses4Net så er moms og frakt inkludert i prisen, det eneste man betaler er 39 kr i tollklarering. (og i de 633 kr som 2*90 Dailies koster fra Lenses4Net er de 39 kr inkl).

Gjest -eline-
Skrevet
Hei

Jeg kjøper linser på http://www.visiondirect.com/

Er det lønnsomt? Riktignok så sjekket jeg bare pris på 2*90 Dailies, men disse vil koste 745 kr inkl frakt og moms. Så at det var litt avslag i pris dersom man bestilte flere pakker så det går kanskje i pluss i forhold til nettbutikker i Skandinavia? (evt så er det større prisforskjell på andre merker).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...