Gjest King James Skrevet 27. januar 2007 #1 Skrevet 27. januar 2007 Her gir jeg dere noe nytt og tolke. Hvordan tolker dere denne http://www2.ac.edu/faculty/pmulligan/image...il%20Statue.jpg
Gjest Silmarill Skrevet 27. januar 2007 #2 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Syns denne var vanskeligere enn den forrige faktisk! Hmmm :klø: Statuen ser ut til å være en fange, med hendene bundet, men som klarer å rømme, men som desverre henger igjen i piggtrådgjerdet rundt fangeleieren! Han tenker han heller vil bli tatt av dødens klør nå, enn å gå tilbake til fangeleiren han kom fra! Han ber Gud om hjelp til denne situasjonen! Det var det første som fallt meg inn ihvertfall! Endret 27. januar 2007 av Silmarill
mysan Skrevet 27. januar 2007 #3 Skrevet 27. januar 2007 Jeg tror han er bundet av hverdagens krav og press og ønsker å frigjøre seg fra det.. men det er ikke lett. Eller kanskje prøver han å komme løs fra angst og psykiske lidelser?
miow Skrevet 27. januar 2007 #4 Skrevet 27. januar 2007 Han har blitt spermet på overkroppen og føler seg fanget av normene rundt seg. "ER jeg homo? er det greit å være homo?". takk.
Gjest Nedfall Skrevet 27. januar 2007 #5 Skrevet 27. januar 2007 Han har blitt spermet på overkroppen og føler seg fanget av normene rundt seg. "ER jeg homo? er det greit å være homo?". takk. ← Ser ikke noe sperm jeh, må vere frosteinert sperm hvertfaøø øøøæøæø hææ ?
Yme Skrevet 27. januar 2007 #6 Skrevet 27. januar 2007 Ser ikke noe sperm jeh, må vere frosteinert sperm hvertfaøø øøøæøæø hææ ? ← Åh, du er et dårlige menneske, fordi du har skrivefeil!
Gjest Nedfall Skrevet 27. januar 2007 #7 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Åh, du er et dårlige menneske, fordi du har skrivefeil! ← JEg vet, jeg jiobber til saken , vte du ! :-) Øøøh.. er det på tide å poste ett tlf nummer igjen.. ? Endret 27. januar 2007 av Nedfall
Yme Skrevet 27. januar 2007 #8 Skrevet 27. januar 2007 JEg vet, jeg jiobber til saken , vte du ! :-) Øøøh.. er det på tide å poste ett tlf nummer igjen.. ? ← Jepp, her er hjemme nr mitt! 1881
Gjest Nedfall Skrevet 27. januar 2007 #9 Skrevet 27. januar 2007 (endret) Jepp, her er hjemme nr mitt! 1881 ← Du må ike poste privatnurmer ditt !! Bare offetlige, feks: Pensjonstrygden for sjømenn Telefonnummer fjernet.KGs regler. lillesky (mod) Endret 28. januar 2007 av lillesky
Yme Skrevet 28. januar 2007 #10 Skrevet 28. januar 2007 Du må ike poste privatnurmer ditt !! Bare offetlige, feks: Pensjonstrygden for sjømenn Telefonnummer fjernet.KGs regler. lillesky (mod) ← Åj! Jaja, men det er forseint å gjøre det nå... Kansje noen pene jenter ser at det ligger der, å kansje de ringer meg?? thihihihihi *rødme*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå